نمایشگاه صنایع دستی غرب کشور در سقز برپا می گردد

به گزارش بلاگ پو، رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سقز گفت: نمایشگاه آثار صنایع دستی هنرمندان غرب کشور از 26 تا 29 تیرماه در پارک مولوی سقز برگزار می گردد.

نمایشگاه صنایع دستی غرب کشور در سقز برپا می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان، حمید گلالی پور رئیس اداره میراث فرهنگی سقز یکشنبه 24 تیر 97 با اعلام این خبر اظهار کرد: نیشگاه صنایع دستی غرب کشور با حضور هنرمندانی از استان های کردستان، کرمانشاه، ایلام، زنجان، همدان، آذربایجان غربی و شرقی به مدت 4 روز در پارک مولوی شهر سقز برپا می گردد.

او اضافه نمود: این نمایشگاه به همت اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سقز و با همکاری و حمایت اداره کل میراث فرهنگی کردستان، فرمانداری، شهرداری و شورای اسلامی شهر سقز و شرکت نمایشگاه های صنایع دستی کردستان به مدت 4 روز پذیرای شهروندان سقزی است.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سقز هدف از برگزاری این نمایشگاه را به صورت منطقه ای برای اولین بار در شهرستان بیان کرد و گفت: نمایشگاه در 35 غرفه به معرفی و فروش آثار اصیل صنایع دستی هنرمندان غرب کشور می پردازد.

گلالی پور ابراز امیدواری کرد سال های آتی نمایشگاه به صورت کشوری برگزار گردد و زمینه معرفی و توسعه صنایع دستی کردستان را فراهم سازد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: chtn.ir
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 65

به "نمایشگاه صنایع دستی غرب کشور در سقز برپا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه صنایع دستی غرب کشور در سقز برپا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید