نگذاریم جوانان آرزوهای خود را در آن سوی مرزها بیابند

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/خراسان جنوبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: اگر برای ظهور و بروز خلاقیت جوانان بسترسازی نکنیم، آمال و آرزوهای خود را در آن سوی مرزها جست و جو خواهند کرد و ناچار می شوند از محل زندگی و وطن خویش چشم پوشی نمایند.

نگذاریم جوانان آرزوهای خود را در آن سوی مرزها بیابند

ناصر خوش خبر، روز گذشته 10 دی، در ملاقات مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی امور فناوریِ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اضافه کرد: همه ما وظیفه داریم ظرفیت لازم را برای تحقق این مهم فراهم کنیم.

وی اعلام کرد: شرکت های دانش بنیان و پارک های علم و فناوری، زمینه ساز تبدیل علم به خلاقیت و فراوری ثروت هستند.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی سرزمین ناشناخته هاست و هرچه جلوتر می رویم، ظرفیت های جدیدی شناسایی می گردد.

وی با بیان اینکه تمام کوشش ما این است که ظرفیت های استان را به کشور معرفی کنیم، اظهار کرد: تمام کوششمان را برای استفاده از توان شهرستان های خراسان جنوبی در ایجاد پارک های علم و فناوری به کار خواهیم بست و ظرفیت های قانونی لازم برای ایجاد ارتباط میان دستگاه های اجرایی استان و نخبگان را فعال خواهیم کرد.

در ابتدای این نشست مهدی کشمیری، مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ضمن ارائه گزارشی از شرایط پارک های علم و فناوری در کشور و استان، اظهار امیدواری کرد: با مساعدت استانداری و فراهم شدن زیرساخت های لازم، فعالیت شرکت های دانش بنیان در خراسان جنوبی توسعه پیدا کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 18659

به "نگذاریم جوانان آرزوهای خود را در آن سوی مرزها بیابند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگذاریم جوانان آرزوهای خود را در آن سوی مرزها بیابند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید