واکنش فوق ستاره پرتغالی یوونتوس به شایعات؛ رونالدو: قهرمانان واقعی تسلیم نمی شوند

به گزارش بلاگ پو، خبرگزاری خبرنگاران- ستاره پرتغالی همچنان با پیراهن یوونتوس، انگیزه های بالایی دارد.

واکنش فوق ستاره پرتغالی یوونتوس به شایعات؛ رونالدو: قهرمانان واقعی تسلیم نمی شوند

به گزارش خبرنگاران، پس از حذف زودهنگام یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا، شایعات و ابهاماتی در خصوص آینده کریستیانو رونالدو در یوونتوس مطرح شد. رسانه های اسپانیایی پا را فراتر گذاشتند و مدعی شدند کریستیانو رونالدو خواستار بازگشت به رئال مادرید است اما این ستاره 36 ساله با انتشار پستی در اینستاگرام خود، به طرفداران یوونتوس اطمینان داد که هنوز انگیزه های بالایی برای ادامه فصل دارد. رونالدو در جدیدترین پست اینستاگرامی اش نوشت:

مهم تر از تعداد شکست هایی در زندگی می خورید، این است که چگونه دوباره سریع و باقدرت روی پاهایتان بایستید. قهرمانان واقعی، هرگز تسلیم نمی شوند. تمرکز ما اکنون روی بازی با کالیاری، مسابقات سری آ و فینال کوپا ایتالیا است و در کل ما هنوز می توانیم در این فصل به قهرمانی برسیم. درست است که گذشته به موزه ها تعلق دارد اما خوشبختانه، فوتبال و من، هر دو حافظه داریم. تاریخ نمی تواند حذف گردد. تاریخ هرروز با کوشش، روحیه تیمی، استمرار و سخت کوشی نوشته می گردد و کسانی که این را نمی فهمند، هرگز به موفقیت و پیروزی نخواهند رسید. #finoallafine

بعد از حذف ناامیدنماینده یوونتوس از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حالا تیم آندره پیرلو تمام تمرکز خود را روی سری آ و کوپا ایتالیا قرار خواهد داد. در همین ارتباط بیانکونری فردا در چهارچوب هفته بیست و هفتم سری آ مهمان کالیاری خواهد بود. آندره پیرلو پیش از این مسابقه گفت: تیم به وضوح ضربه سنگینی را متحمل شد اما ما تمرینات خود را از سر گرفتیم و جهت پیشرفت را در ذهن خود روشن نموده ایم. کالیاری تیمی است که اخیراً مربی خود را تغییر داده و بلافاصله نتایج مهمی را بدست آورده است بنابراین برای نمایش عالی مقابل کالیاری به غرور و روحیه تیمی احتیاج داریم.

پیرلو در ادامه گفت: فصل ما سه شنبه به خاتمه نرسید. ما هنوز بازی های سری آ و فینال کوپا ایتالیا را داریم. ما با اصرار برای نشان دادن اینکه یوونتوس هستیم کار را از سر می گیریم و می توانیم با دریافت بهترین نتیجه از خود در برابر لحظات منفی واکنش نشان دهیم. این به ما و اهدافی که خودمان مشخص نموده ایم بستگی دارد.

هنگامی که آغاز می کنید ، امیدوارید که در هر بازی پیروز شوید اما این امکان پذیر نیست. این مانند رویاهای شما نیست. شما باید سخت کار کنید و بدانید که شکست هایی نیز وجود خواهد داشت. راه ما تغییر نخواهد کرد. ما باید ایمان داشته باشیم و به خود اعتماد کنیم. ما متقاعد شده ایم که هنوز آینده عظیمی در پیش رو داریم. ما باید این حذف را بپذیریم و از آن خطاها درس بگیریم. اکنون هدف ما لیگ است.

شرایط کریستیانو رونالدو و شایعات جدایی او: رونالدو خوب است. طبیعی است که او از اتفاقاتی که رخ داد مانند همه ناامید است. او خوب تمرین کرد و بهبود یافته است تا فردا شب بازی کند. طبیعی است که شایعات پس از حذف وجود دارد زیرا او مهمترین بازیکن دنیا به همراه لیونل مسی است. او با به ثمر رساندن 90 گل بیشتر از اینکه ارزش خود را ثابت کند برای ما خوب عمل نموده است. این پروژه ای است که برای آینده برنامه ریزی شده و جلو رفتن در آن تنها با بازیکنان جوان غیر ممکن است. این پروژه اولیه بوده و در آینده نیز همینگونه خواهد بود.

بازگشت کریستیانو رونالدو به رئال مادرید می تواند زمین لرزه برزگی در پنجره جابجایی این تابستان ایجاد کند. تا همین چند هفته پیش هیچکس نمی توانست تصور کند ستاره پرتغالی یک بار دیگر به رئال مادرید برگردد اما با ابراز علاقه این بازیکن به بازگشت به پایتخت اسپانیا و در صورت تحقق این اتفاق، تمام اولویت ها و برنامه های سران رئال مادرید دستخوش تغییراتی جدی می گردد.

کیلیان ام باپه و ارلینگ هالند دو هدف تابستانی باشگاه رئال مادرید هستند که آینده درخشانی در پیش دارند. سران مادرید تا همین چند هفته پیش برای حل مشکل گلزنی تیم که از زمان رفتن رونالدو به یوونتوس پیش آمده بود، به دنبال جذب این دو بازیکن بودند. با این وجود بازگشت رونالدو به اسپانیا می تواند شرایط تازه ای پیش روی سران رئال مادرید بگذارد.

در خصوص ام باپه، سران رئال می توانند با مذاکره با این بازیکن او را قانع نمایند تا سال 2022 صبر نموده و در پاری سن ژرمن بماند. قرارداد مهاجم فرانسوی در ژوئن 2022 با تیم پاریسی به خاتمه می رسد و سران رئال می توانند در آن موقع او را به طور رایگان جذب نمایند. در خصوص هالند نیز با توجه به وجود بند قراردادی که در سال 2022 فعال می گردد، کار رئال برای جذب این بازیکن نروژی بسیار ساده تر از تابستان سال جاری خواهد بود.

از سوی دیگر با وجود رونالدو در ترکیب رئال مادرید، این تیم می تواند یک فصل صبر کند و سپس به دنبال جذب دو ستاره جوان فعلی دنیای فوتبال برود. چرا که جذب این دو ستاره در تابستان سال جاری اصلا آسان و ارزان نخواهد بود. البته رئال مادرید باید این نکته را نیز در نظر بگیرد که شاید سایر تیم های عظیم اروپا در تابستان سال جاری دست به جذب این دو ستاره بزنند و این ریسکی عظیم از سوی باشگاه مادریدی خواهد بود چرا که به جز رئال مادرید چندین تیم عظیم دیگر نیز به دنبال جذب ام باپه و ارلینگ هالند هستند.

در صورت بازگشت رونالدو و حل مشکل خط حمله، سران مادرید همچنین می توانند روی خرید بازیکنان در دیگر پست ها تمرکز نمایند. یکی از این بازیکنان کاماوینگا است که در حال حاضر مد نظر چند باشگاه عظیم اروپایی قرار گرفته است و خط هافبک رئال نیز به شدت احتیاج به تقویت دارد. مودریچ اگر فصل بعد هم در رئال بماند 36 ساله خواهد شد، کروس نیز 30 سالگی را رد نموده است و ایسکو نیز قصد ترک رئال در تابستان پیش رو را دارد. به همین خاطر خرید هافبکی جوان و جنگنده می تواند حرکتی هوشمندانه از سوی سران رئال باشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 46515

به "واکنش فوق ستاره پرتغالی یوونتوس به شایعات؛ رونالدو: قهرمانان واقعی تسلیم نمی شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش فوق ستاره پرتغالی یوونتوس به شایعات؛ رونالدو: قهرمانان واقعی تسلیم نمی شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید