وزیر صمت حمایت صحیحی از معدن کاران و صنعت گران داشته باشد

به گزارش بلاگ پو، یک عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت باید از گروه های زیر مجموعه خود حمایت کند، گفت: وزیر تازه باید حمایت صحیحی از معدن کاران و صنعت گران داشته باشد. ما باید از فراوری کنندگان داخلی حمایت کنیم.

وزیر صمت حمایت صحیحی از معدن کاران و صنعت گران داشته باشد

فرهاد طهماسبی در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص مطالباتش از وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت سیزدهم گفت: سید رضا فاطمی امین باید بازار را سامان دهد. بازار کالاهای اساسی و ارزاق عمومی باید اولویت اول وزارت خانه صنعت، معدن و تجارت باشد. مسئله دومی که به نظر بنده مهم است، سر و سامان دادن شرکت های خودروسازی است. وزیر صمت نو باید به قول های خودش در این زمینه وفادار باشد و آنها را عملیاتی کند.

این عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به ضرورت توجه به معادن و اکتشافات گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت باید در زمینه فراوری مواد معدنی برنامه ریزی داشته باشد. اگر این عرصه نیازمند قانون است، باید لوایح مورد نظر تهیه شده و به سرعت به کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی تقدیم گردد. ما می توانیم الزاماتی را در بخش دولتی و خصوصی برای ایجاد ارزش افزوده در زمینه صنعتی و معدنی ایجاد کنیم.

نماینده مردم نی ریز و استهبان در مجلس بعلاوه با بیان اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت باید از گروه های زیر مجموعه خود حمایت کند، گفت: وزیر نو باید حمایت صحیحی از معدن کاران و صنعت گران داشته باشد. ما باید از فراوری کنندگان داخلی حمایت کنیم. این مهم نیازمند برنامه ریزی است.

وی در خاتمه گفت: ما در کشور بیش از پیش نیازمند نظارت بر عرضه هستیم. شاید در تأمین بسیاری از کالاها کمبود نداریم. کالا کم نیست اما سیستم عرضه و توزیع ما مشکل دارد. وزارت صمت باید به این موضوع ورود کند و آن را در اولویت های خود قرار دهد. احساس می کنم این دولت نسبت به دولت قبل مصمم تر و با برنامه تر است. امیدواریم که در سه حوزه صنعت، معدن و تجارت اتفاقات خوبی بیفتد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 53960

به "وزیر صمت حمایت صحیحی از معدن کاران و صنعت گران داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر صمت حمایت صحیحی از معدن کاران و صنعت گران داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید