پویش قصه گویی برای چهارساله ها

به گزارش بلاگ پو، برخی از کارشناسان حوزه روان شناسی کودک و نوجوان براین باورند که بهترین زمان برای یادگیری و شکل گیری شخصیت بچه ها از 4سالگی آغاز می شود.

پویش قصه گویی برای چهارساله ها

خبرنگاران/ رضا نیکنام: برهمین اساس مدیران فرهنگسرای بهمن تصمیم گرفتند پویش قصه گویی برای بچه های 4ساله راه بیندازند و به شهروندان خدمت تازه ای ارائه کنند.

زهرا ضابطی مدیر واحد آموزش فرهنگسرای بهمن در این باره گفت: با توجه به نظر کارشناسان به این نتیجه رسیدیم که پویش قصه گویی برای 4ساله ها را در کتابخانه شهید فهمیده راه بیندازیم. ابتدا اعضای ثابت و عادی کتابخانه به این پویش پیوستند و در ادامه شهروندان از طریق نشانی اینستاگرام فرهنگسرای بهمن به این طرح اضافه شدند. در این پویش، هر روز داستان ها و قصه های ملی و ایرانی مثلشتری با سه کوهان برای بچه ها خوانده می شود. در اجرای قصه گویی برای 4ساله ها ریحانه افشار از گویندگان باسابقه با ما همکاری دارد.

به گفته وی هدف اصلی از اجرای این برنامه، ایجاد اوقات سرگرم کننده و مفید برای بچه ها است. درواقع زمانی که بچه ها به قصه و داستان گوش می دهند، آرامش روحی و روانی پیدا می کنند و از طرف دیگر با دنیایی از واژه ها و کلمات کاربردی آشنا می شوند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 24602

به "پویش قصه گویی برای چهارساله ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویش قصه گویی برای چهارساله ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید