پیام نور از گسترش همکاری بین دانشگاه های مجازی جهان اسلام حمایت می کند

به گزارش بلاگ پو، رییس دانشگاه پیام نور گفت: این دانشگاه در راستای گسترش همکاری های بین دانشگاه های شبکه مجازی جهان اسلام اهتمام می ورزد.

پیام نور از گسترش همکاری بین دانشگاه های مجازی جهان اسلام حمایت می کند

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، محمدرضا زمانی رییس دانشگاه پیام نور در مجمع عمومی دانشگاه های مجازی جهان اسلام با اعلام حمایت این دانشگاه پیام نور برای گسترش همکاری بین دانشگاه های مجازی جهان اسلام گفت: دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگ ترین دانشگاه دولتی کشور با بیش از 500 مرکز و واحد در سراسر کشور، قریب به 400 هزار دانشجو و برخورداری از زیرساخت های مطلوب الکترونیکی، در راستای گسترش همکاری های بین دانشگاه های شبکه مجازی جهان اسلام اهتمام می ورزد.

زمانی گفت: ارتقای فعالیت ها و بهبود عملکرد بین دانشگاه های مجازی جهان اسلام نقشی موثر در توسعه علم و فناوری در دانشگاه های داخل و کشور های اسلامی خواهد داشت و دانشگاه پیام نور با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود، حمایت خود را اعلام می کند.

وی هدف از برگزاری دومین مجمع را نظارت درست، اتتقال تجربیات، تبادل استاد و دانشجو و گسترش همکاری های الکترونیکی با راه اندازی پرتال و اتوماسیون بین دانشگاه های مجازی جهان اسلام عنوان کرد و گفت: نقش دانشگاه ها به ویژه دانشگاه های مجازی در تعامل علمی و فرهنگی بین کشور ها بسیار حائز اهمیت است، زیرا با توسعه فناوری های نوین، مرزبندی های جغرافیایی کنار گذاشته می شود و بستر برای ایجاد ارتباط، تعامل و تبادل دانش فراهم می شود.

رییس دانشگاه پیام نور بیان نمود: امیدواریم حضور 18 کشور عضو در ایران به عنوان میزبان شبکه، منشاء اقدامات ارزشمندی در گسترش این تعاملات باشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 13197

به "پیام نور از گسترش همکاری بین دانشگاه های مجازی جهان اسلام حمایت می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام نور از گسترش همکاری بین دانشگاه های مجازی جهان اسلام حمایت می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید