پیشگیری از بیماری ها یکی از اولویت های اصلی دولت است

به گزارش بلاگ پو، معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: پیشگیری از بیماری های غیر واگیر یکی از اولویت های اصلی دولت تدبیر و امید و وزارت بهداشت است که باید به دقت پیگیری گردد.

پیشگیری از بیماری ها یکی از اولویت های اصلی دولت است

به گزارش خبرنگاران علیرضا رئیسی در سفر به استان بوشهر ضمن بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی شهری دالکی گفت: پیگیری بهداشت و درمان، هر دو وظیفه ما در مراکز خدمات جامع سلامت است اما باید برنامه ریزی ها به گونه ای صورت گیرد که به سمت پیشگیری از بیماری ها حرکت کنیم.

وی اضافه کرد: بهورزان در خانه های بهداشت و مراقبان سلامت در مراکز خدمات جامع سلامت روستایی و شهری در بحث پیشگیری از بیماری ها نقش اساسی برعهده دارند.

معاون بهداشت وزارت بهداشت در ادامه اظهارکرد: برنامه ریزی ها و اقدامات باید در مراکز خدمات جامع سلامت و خانه های بهداشت به گونه ای پیش رود که ضمن حفظ، توسعه و تقویت امکانات و نیروی انسانی بخش درمان، بحث پیشگیری از بیماری ها را نیز بیش از گذشته دنبال کنیم.

رئیسی با بیان اینکه بیماری های غیرواگیر، تهدید جدی برای نظام سلامت و مردم هستند، گفت: با توجه به پتانسیل خوب موجود در استان بوشهر باید این استان در مباحث پرونده الکترونیک سلامت، نظام ارجاع، پزشکی خانواده و به ویژه بهداشت دهان و دندان و حذف پوسیدگی دندان دانش آموزان پیشرو باشد.

به گزارش وبدا، معاون بهداشت وزارت بهداشت در این سفر از مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی شهری دالکی بازدید کرد همچنین نحوه ارائه خدمات مراقبان سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی شهری دالکی و ثبت فعالیت های آنان را در سامانه یکپارچه بهداشت مورد آنالیز قرار داد سپس ضمن بازدید از صنوف حساس در شهر دالکی، از یک رستوران بازرسی بهداشتی به عمل آورد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 5667

به "پیشگیری از بیماری ها یکی از اولویت های اصلی دولت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشگیری از بیماری ها یکی از اولویت های اصلی دولت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید