چگونه در رابطه جنسی چند ارگاسم پی در پی داشته باشیم؟

به گزارش بلاگ پو، حتماً شما هم می خواهید یاد بگیرید که چگونه چندین ارگاسم پی در پی داشته باشید. چه کسی می تواند شما را سرزنش کند؟ در حالی که لازم نیست ارگاسم در مرکز تمام برخوردهای جنسی شما باشد - کنار گذاشتن رابطه جنسی متمرکز بر ارگاسم نیز بسیار عالی است - کاملاً طبیعی است که بخواهید چند ارگاسم پی در پی را تجربه کنید. بنابراین اگر کسی در زندگی تان هست که فکر می نماید ارگاسم هرچه بیشترش بهتر است حتما شریک زندگی خوبیست. در حالی که هیچ راه جهانی برای تضمین ارگاسم پی در پی وجود ندارد اما کارشناسان نکاتی در خصوص تحقق آن دارند. در خصوص بعضی از بهترین استراتژی ها برای ایجاد ارگاسم های متعدد به احتمال زیاد برای دور دوم (یا سه یا چهار)، ادامه مطلب را بخوانید.

چگونه در رابطه جنسی چند ارگاسم پی در پی داشته باشیم؟

برای مبتدیان، وقتی می گوییم ارگاسم پی در پی یا چندگانه دقیقاً درباره چه صحبت می کنیم؟

تقریباً همان چیزی که به نظر می رسد: جس ارگاسم چندگانه به طور کلی به ارگاسم های پی در پی در طی یک ارتباط جنسی منفرد اطلاق می شود. جس اُریلی سکولوژیست می گوید: اما این به معنای اتوماتیک بودن آن نیست که شما مرتب و بدون وقفه لحظه ای در حال ارگاسم باشید. ارگاسم پی در پی می تواند در افراد مختلف متفاوت ظاهر شود.

اُریلی می گوید: برخی از مردم یک سری ارگاسم های کوچکتر را تجربه می نمایند که در سرانجام با اوج قدرتمندتری به اوج خود می رسند. برخی دیگر ارگاسم های پی در پی را تجربه می نمایند که در این بین بسیار کم یا بدون وقفه است و برخی متوجه می شوند که سطح تحریک آنها قبل از بازگشت به اوج و ارگاسم کاهش می یابد.

آیا هرکسی که واژن دارد، می تواند چندین ارگاسم پی در پی داشته باشد؟

اول، چند خبر خوب بدهیم: اگر واژن و کلیتوریس دارید، بدن شما به احتمال زیاد دارای ارگاسم های متعدد خواهد شد. این به این دلیل است که دوره های مقاومت بدن شما - استراحت هایی که بدن شما بعد از ارگاسم انجام می دهد، درصورتی که دستگاه تناسلی به تحریک واکنش نشان نمی دهد - معمولاً بسیار کوتاه تر از افراد دارای آلت تناسلی مردانه است. اُریلی می گوید: از آنجا که ارگاسم شامل افزایش گردش خون، ضربان قلب، ضربان نفس، فعالیت مغز و اسپاسم عضلانی است، دوره مقاومت به عنوان یک روش طبیعی برای بازگرداندن عملنمودهای بدن به خط اصلی است.

وی شرح می دهد که کلیتوریس اغلب فقط به یک یا دو دقیقه زمان احتیاج دارد تا بتواند تحریک بیشتری را تحمل کند. در خصوص افراد با آلت تناسلی مردانه، دوره های مقاومت آنها می تواند از چند دقیقه تا یک روز کامل یا بیشتر باشد و آنها با افزایش سن طولانی تر می شوند.

اگر می توانید برای اولین بار بدون مشکل ارگاسم شوید (گرچه همه نمی توانند)، کارشناسان دلیلی نمی بینند که نتوانید باز هم آن را تکرار کنید اما اگر کوشش کردید و نشد ناامید نشوید. مایکل کریچمن، مدیر اجرایی مرکز بهداشت جنسی و پزشکی در کالیفرنیای جنوبی، می گوید: بسیاری از [افراد دارای واژن] توانایی چند ارگاسم پی در پی را دارند اما ممکن است موانعی وجود داشته باشد. در این مقاله در خصوص چگونگی غلبه بر آنها صحبت می کنیم.

آماده اید؟ بیایید در خصوص چگونگی چندین ارگاسم پی در پی صحبت کنیم.

1. ابتدا چگونگی ارگاسم را کشف کنید

اگر اینجا هستید، حدس می زنیم احتمالاً این مورد را تحت کنترل داشته باشید اما اگر اینطور نیست، باید قبل از برنامه ریزی برای مراحل بعدی، روی ارگاسم شماره یک تمرکز کنید. بسیاری از زنان در ارگاسم مشکل دارند. حتی یک اصطلاح پزشکی برای آن وجود دارد: آنورگاسمیا. طبق گفته های کلینیک مایو، عوامل مختلفی می توانند بر روی توانایی ارگاسم تأثیر بگذارند، مانند مسائل ذهنی (همچون استرس یا تصویر بد از بدن برهنه)، مسائل جسمی (مانند مصرف برخی داروها) یا مسائلی در روابط .

همه اینها ممکن است احتیاج به کمی حفاری داشته باشد تا مشکل ریشه یابی شود اما یک نکته را باید بخاطر بسپارید، مطمئن شوید که از کلیتوریس استفاده نموده اید. در کلینیک مایو، بیشتر زنان حداقل برای تحریک احتیاج به تحریک کلیتروال دارند.

2. نوع تحریک را عوض کنید

بعد از اولین ارگاسم، همه چیز به آزمون و خطا برمی شود. اگر کلیتوریس شما به حدی حساس است که تحمل لمس آن را ندارید، بر بقیه بدن خود تمرکز کنید. دکتر کریچمن می گوید: انواع مختلف تحریک را امتحان کنید. نکته این است که ادامه تحریک باید به هر شکل که احساس خوبی برای شما داشته باشد، ادامه دپیدا کند. هرچقدر دوست دارید با این کار پیش بروید و وقتی فکر می کنید حساسیت کاهش یافته است، در صورت تمایل دوباره کلیتوریس را لمس کنید.

همچنین ممکن است بخواهید سایر حواس خود را درگیر کنید تا تحریک شما در اوج بماند. احساس بازی کردن نوعی تحریک تمام حواس شماست، مانند استفاده از چشم بند برای بازی با بینایی یا تجربه درد دلپذیر.

3. از حساسیت کلیتوریس بهره ببرید

از طرف دیگر، ممکن است در برخی مواقع بازی با کلیتوریس حساس بلیط برنده شما باشد. طبق گفته اُریلی، برخی از افراد دریافتند که تحریک بیش از حد می تواند منجر به یک ارگاسم اضافی غیرمنتظره شود و حتی اگر اینگونه نشود، باز هم ممکن است باعث شود آنها به روشی خوب لذت ببرند. همه چیز در خصوص آنچه شما می توانید اداره کنید، است. اگر احساس حساسیت بیش از حد ندارید، به دنبال آن بروید اما اگر چیزی صدمه دید یا واقعاً نمی توانید یک احساس لذت بخش داشته باشید، فقط به خاطر ارگاسم پی در پی به آن ادامه ندهید.

4. فشار وارد نکنید

آن موانعی که دکتر کریچمن نام برد را به خاطر دارید؟ بسیاری از آنها اغلب ذهنی هستند، مانند اینکه برای تحقق این امر به خود فشار زیادی وارد کنید. کوشش برای ارگاسم پی در پی از آنجایی که احساس می کنید که به دلایلی مجبور هستید اغلب راهی برای اطمینان از وقوع آن نیست. دکتر کریچمن می گوید: روی سفر تمرکز کنید نه مقصد سفر.

آنچه برای شما ممکن است معنی کند این است که رابطه با هدف ارگاسم های متعدد راهی برای انجام درست آن نیست. متخصصان معمولاً برای داشتن ارگاسم به طور کلی توصیه می نمایند تمرکز خود را بر ارگاسم کاهش دهید، بنابراین در خصوص چند ارگاسم، سعی کنید یک جلسه لذت بخش با شریک زندگی خود داشته باشید که طولانی تر از حد معمول باشد. شاید شامل ارگاسم های متعدد باشد، شاید اینگونه نباشد. هدف این است که خیلی سخت کوشش نکنید و به خود فشار نیاورید.

5. عضلات لگن خود را درگیر کنید

تمرکز روی تقویت عضله به وسیله تمرینات کِگِل نیز ممکن است در کوشش شما برای ارگاسم یاری کند. در حالی که ارگاسم می کنید ، در حالی که ران ها را به هم فشار می دهید، عضلات مورد احتیاج را منقبض کنید. ممکن است بتوانید انقباضات ارگاسم را افزایش داده و تشدید کنید و خود را به موج دیگری از لذت ارگاسم برسانید.

اگر نمی دانید چگونه کگل را انجام دهید، ممکن است بهتر باشد آن را خارج از رابطه جنسی تمرین کنید. شناسایی عضلات مناسب نکته کلیدی است، زیرا بسیاری از مردم در واقع نمی دانند چگونه عضله PC خود را درگیر نمایند. راه های مختلفی برای این کار وجود دارد. کلینیک مایو پیشنهاد می نماید هنگام ادرار کردن آن را در اواسط جریان متوقف کنید و توجه داشته باشید که برای انجام این کار از کدام عضله استفاده می کنید. از طرف دیگر، انتشارات بهداشت هاروارد توصیه می نماید وانمود کنید سعی می کنید از عبور گاز یا سفت شدن واژن در اطراف یک تامپون جلوگیری کنید. من می دانم که هیچ یک از موارد بالا چندان آسان نیستند، اما کار را به سرانجام می رسانند. وقتی عضلات درگیر شده را شناختید، روزی چند بار آنها را منقبض نموده و رها کنید تا عضلات تان تقویت شود.

6. بر تنفس خود تمرکز کنید

در طول کل تجربه ارگاسم، حتما نفس بکشید! برخی از افراد به طور ناخودآگاه در حین ایجاد ارگاسم، نفس خود را حبس می نمایند اما تمرکز روی آن می تواند یاری کند. در اوج لذت جنسی، در حالی که عضله لگن خود را منقبض می کنید، به طور هدفمند و عمیق نفس بکشید. برای برخی ها، نفس کشیدن عامل اصلی ارگاسم پی در پی در افراد است.

به طور کلی ذهن آگاهی نیز بخشی مفید در هر زندگی جنسی است، خواه قصد ارگاسم های متعدد را داشته باشید خواه نداشته باشید. به خاطر داشته باشید که کلینیک مایو می گوید: ذهن و بدن ما فوق العاده به هم متصل هستند، بنابراین احساس اضطراب و استرس می تواند مانع از توانایی ما در ارگاسم شود. نفس کشیدن می تواند به ما یاری کند تا از ذهن خود خارج شده و در لحظه فعلی باقی بمانیم که می تواند به ارگاسم یاری کند.

7. برخی از اسباب بازی های جنسی را امتحان کنید

ما در بالا در خصوص تغییر احساس صحبت کردیم و یک روش عالی برای انجام این کار استفاده از اسباب بازی است، به خصوص اگر تحریک کلیتورال دلیل ارگاسم شما باشد. به علاوه، شما اولین کسی نخواهید بود که ارگاسم را با اسباب بازی آسانتر از یک شریک زندگی می کنید تجربه می کنید. نکته بسیار مفیدی که باید در هنگام کوشش برای چندباره شدن آن به خاطر بسپارید. اسباب بازی ها همچنین می توانند برای شریک زندگی شما مفید باشند که ممکن است لازم باشد چگونگی لذت شما را تغییر دهند همانطور که برای تغییر لذت بردن از آن احتیاج دارید.

8. پوزیشن های جدید را امتحان کنید

هیچ پوزیشن جادویی تضمینی برای ارگاسم چندگانه وجود ندارد اما حرکت بین پوزیشن های مختلف یک روش کارآمد است. موقعیت هایی که دسترسی آسان به کلیتوریس را فراهم می نمایند یا منجر به تحریک غیر مستقیم کلیتوریس می شوند، موقعیت های خوبی برای آغاز هستند.

اگر فکر می کنید تحریک نقطه G ممکن است برای شما مناسب باشد، موقعیت هایی را امتحان کنید که دخول عمیق را امکان پذیر می نماید.

9. از اینکه امور را به دست خود بگیرید، نترسید

ممکن است در خصوص همکاری با یکدیگر فکر کنید. لذت بردن خود یا شریک زندگی یک قسمت معتبر از رابطه جنسی است و ممکن است دقیقاً همان چیزی باشد که شما برای ادامه ارگاسم احتیاج دارید. از آنجا که هیچ کس بهتر از خود درباره آنچه که او را به ارگاسم می رساند آگاه نیست و ما بدن خودمان را بهتر می شناسیم بهتر است خودتان همه چیز را کنترل کنید.

10. به یاد داشته باشید که قرار است سرگرم نماینده باشد

به طور جدی، اگر کوشش شما برای لذت جنسی می تواند آن را از بین ببرد، خود را مجبور نکنید که چندین ارگاسم را دنبال کنید. همانطور که اُریلی می گوید: گاهی اوقات یک ارگاسم کافی است، بنابراین احتیاجی نیست که خودتان را تا تحت فشار بگذارید.

اگر این اتفاق نیفتاد روز دیگر دوباره امتحان کنید. خوشبختانه، این لذت بخش ترین نوع تمرین را دارد. اُریلی می گوید: این از فردی به فرد دیگر متفاوت است. شما باید آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی برای شما بهتر است.

منبع:

self

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: هفت گنج
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 39027

به "چگونه در رابطه جنسی چند ارگاسم پی در پی داشته باشیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه در رابطه جنسی چند ارگاسم پی در پی داشته باشیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید