گفت وگوی تلفنی پوتین و مودی درباره مبارزه با کرونا

به گزارش بلاگ پو، رئیس جمهوری روسیه و نخست وزیر هند در جریان مذاکراتی تلفنی، یکدیگر را از اقدامات دو کشور در مبارزه موثر با شیوع ویروس کرونا در کشورهایشان آگاه کردند.

گفت وگوی تلفنی پوتین و مودی درباره مبارزه با کرونا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، دفتر مطبوعاتی کرملین اعلام نمود که ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه و نارندرا مودی نخست وزیر هند در جریان گفتگویی تلفنی، یکدیگر را از اقدامات دو کشور در جهت مبارزه موثر با شیوع ویروس کرونا آگاه کردند.

بر اساس این اطلاعات، در ادامه مذاکرات مرتب دوجانبه که منعکس کننده ماهیت خاص مشارکت راهبردی بین روسیه و هند است ، روز چهارشنبه نیز ولادیمیر پوتین و نارندرا مودی ، یکدیگر را در جریان تصمیمات اتخاذ شده و اقدامات انجام گرفته برای مقابله موثر با شیوع عفونت ویروس کرونا قرار داده و آمادگی مسکو و دهلی برای همکاری در این زمینه در صورت ضرورت را اعلام نمودند.

طرفین همچنین از تلاشهای دو جانبه که برای اطمینان یافتن از تامین سلامت و امنیت شهروندان روسی در هند و شهروندان هندی در روسیه صورت گرفته، ابراز قدردانی کردند.

این گفت وگوی به ابتکارعمل طرف هندی انجام شد.

پیش از این نخست وزیر هند شروع طرح قرنطینه 21 روزه در سراسر کشور را اعلام نمود. مودی همچنین از مردم کشورش خواست تا خانه های خود را ترک نکنند.

در حال حاضر ، براساس اطلاعات مرکز اطلاع رسانی Worldometer موارد آلودگی به عفونت ویروس کرونا در هند 6060 نفر به ثبت رسیده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 22752

به "گفت وگوی تلفنی پوتین و مودی درباره مبارزه با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفت وگوی تلفنی پوتین و مودی درباره مبارزه با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید