گواردیولا: از نتیجه راضی ام اما عملکردمان می توانست بهتر باشد، باید آماده تصمیم های غیرمنتظره VAR باشیم

به گزارش بلاگ پو، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی با وجود برد پرگل تیمش در هفته اول لیگ برتر انگلیس، از نمایش شاگردانش در خانه وستهام رضایت کامل نداشت.

گواردیولا: از نتیجه راضی ام اما عملکردمان می توانست بهتر باشد، باید آماده تصمیم های غیرمنتظره VAR باشیم

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال منچسترسیتی هفته نخست لیگ برتر انگلیس را با پیروزی 5 بر صفر در خانه وستهام سپری کرد. با این حال سرمربی مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها آن طور که باید و شاید راضی به نظر نمی رسید.

گواردیولا پس از بازی مقابل وستهام در پاسخ به این سؤال که آیا از اولین بازی تیمش در فصل جدید لیگ برتر انگلیس راضی است، گفت: از این نظر که پنج گل زدیم، بله آغاز خوبی داشتیم، اما از نظر عملکرد با آن چیزی که من می خواستم خیلی فاصله داشتیم. این هم طبیعی بود و می دانستیم که بازی اول سخت است. ضمن اینکه ما در خانه حریف بازی می کردیم، هوا گرم بود و بازیکنان مان هم از نظر آمادگی جسمانی در شرایط ایده آل نیستند. به همین دلیل من می دانستم که ممکن است توپ های فراوانی را از دست بدهیم و این اتفاق مخصوصاً در نیمه دوم رخ داد. در نیمه دوم کار را به مراتب بهتر آغاز کردیم و به هرحال زدن پنج گل در اولین بازی فصل نتیجه فوق العاده ای است.

سرمربی اسپانیایی آبی پوشان شهر منچستر، در پاسخ به این سؤال که چقدر طول می کشد تا تیمش به شرایط ایده آلی که او مدنظر دارد برسد، گفت: من فکر نمی کنم که مشکل تیم ما در این بازی ناآمادگی جسمانی بوده باشد بلکه چیزی که کار ما را سخت کرد، مسائل تاکتیکی بود و از عدم دقت به بعضی اصول تاکتیکی بود که باز هم می گویم این طبیعی است، چون هنوز ما در اول فصل هستیم و به مرور زمان وضعیت مان بهتر خواهد شد. عملکرد رحیم استرلینگ امروز خیلی خوب بود. وقتی که بازیکنان کناری تیم ما خوب بازی می نمایند، کیفیت کارمان بالا می رود. با این حال در نیمه اول او می توانست عملکردی بهتری داشته باشد.

با توجه به استفاده مکرر داور از VAR (در اولین فصل استفاده لیگ برتر جزیره از این فناوری) برای تشخیص صحنه های گل از جمله گل رحیم استرلینگ که مردود اعلام شد، گواردیولا در پاسخ به این سؤال که آیا فکر نمی کند یاری داور ویدیویی سبب شده که عملکرد تیمش تحت تأثیر قرار بگیرد، اعلام کرد: شما باید از نظر ذهنی قوی باشید تا وقتی که VAR علیه شما حکمی صادر کرد، آن را بپذیرید. بعد از اتفاقی که فصل گذشته مقابل تاتنهام برای ما رخ داد - وقتی که در دقیقه 95 گل زدیم و 60 هزار نفر جشن گرفتند و بالا و پایین می پریدند و یک ثانیه بعد ما بازی را باختیم چون گل مان آفساید اعلام شد - من دیگر به این شرایط عادت نموده ام. البته اتفاقاتی که در این بازی رخ داد هرگز با اتفاقی که در بازی مقابل تاتنهام رخ داد، قابل قیاس نخواهد بود. با توجه به این موضوع شما باید قوی باشید، چون ممکن است که نتیجه 3 بر صفر گردد و فکر کنید که بازی تمام است، اما ناگهان اعلام می گردد که بازی هنوز 2 بر صفر است و بعد از آن هم ادرسون مجبور شد یک واکنش فوق العاده انجام دهد تا نتیجه پابرجا بماند. اگر ما آن گل را دریافت می کردیم، در 15 دقیقه پایانی باید نتیجه 2 بر یک به بازی ادامه می دادیم و مقابل حریفی مثل وستهام هر اتفاقی ممکن بود رخ دهد. پس هر اتفاقی که به خاطر VAR رخ می دهد شما باید تمرکزتان را در جریان بازی حفظ کنید. از این دست اتفاقات در ادامه فصل زیاد رخ خواهد داد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 10098

به "گواردیولا: از نتیجه راضی ام اما عملکردمان می توانست بهتر باشد، باید آماده تصمیم های غیرمنتظره VAR باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: از نتیجه راضی ام اما عملکردمان می توانست بهتر باشد، باید آماده تصمیم های غیرمنتظره VAR باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید