90 درصد بودجه های ملی استان تهران تخصیص یافته است

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، نعمت اله ترکی بعد از ظهر سه شنبه در کمیته برنامه ریزی اسلامشهر طی سخنانی گفت: اعتباراتی که در سطح کشور برای استان ها منظور می گردد، تحت عنوان بودجه های ملی، بودجه های ملی استانی شده و بودجه های استانی است، اعتبارات مصوب ملی مربوط به طرح های ملی مانند احداث بیمارستان در استان مذکور است، در امسال 660 میلیارد تومان بودجه طرح های ملی استان تهران بوده است، که 90 درصد آن تا امروز تخصیص یافته است.

90 درصد بودجه های ملی استان تهران تخصیص یافته است

وی اضافه نمود: پیگیری و جذب بودجه در هر شهرستان اهمیت دارد، در سال 98 این بودجه ملی حدود 850 میلیارد تومان است، که 27 درصد افزایش اعتبار را شاهد هستیم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در خصوص بودجه ملی استانی شده نیز گفت: این پروژه در سطح ملی توسط پیشنهاد استان تصویب و ابلاغ می گردد، اما موافقت نامه و اجرای آن در استان است و منابع آن ملی دیده می گردد، سقف رقم این بودجه 160 میلیارد تومان در امسال است، که 84 درصد تخصیص یافته است، در سال 98 نیز 19 درصد افزایش این بودجه را داریم و به 188 میلیارد تومان خواهد رسید.

ترکی اضافه نمود: اعتبارات مالیات بر ارزش اضافه نموده نیز در حوزه ورزش و جوانان داریم، که در سال 97 به میزان 22 میلیارد تومان بوده است، که سال آینده این مبلغ به 48 میلیارد تومان رسیده و افزایش 2 برابری را تجربه می نماید، که باید در شهرستان ها سعی گردد، از این سهم استفاده نمایند و پروژه ها رصد گردد، تا امروز 67 درصد تخصیص داشتیم.

وی بودجه متوازن در حوزه اجتماعی و فرهنگی را مورد اشاره قرار داد و گفت: 328 میلیارد تومان بودجه امسال داشتیم، که بیشتر ملی است و تخصیص آن پایین است، چرا که شاخص و زیرساخت ها معین نماینده میزان تخصیص است، این بودجه در سال 98 حدود 388 میلیارد تومان است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3888

به "90 درصد بودجه های ملی استان تهران تخصیص یافته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "90 درصد بودجه های ملی استان تهران تخصیص یافته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید