بازگشت جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی به خانه خود

به گزارش بلاگ پو، مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: جامعه هتلداران طبق ماده 25 از نظام صنفی مستثنی می شود و به خانواده خود، سازمان میراث فرهنگی بازمی شود.

بازگشت جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی به خانه خود

به گزارش خبرنگاران، ابوالفضل مکرمی فر در مجمع عمومی جامعه هتلداران حرفه ای، گفت: جامعه هتلداران در کنار سازمان میراث و همچنین سازمان میراث در کنار جامعه هتلداران می توانند گام های موثری بردارند؛ از این پس جامعه هتلداران می تواند در بسیاری از محافل و سازمان ها اظهار نظر نموده و مسائلش را بیان کند. وی مطرح کرد: آنچه ما از جامعه هتلداران توقع داریم، جامعه حرفه ای هتلداران، مقتدر و معتدل با تعاملات گسترده با توجه به مسائلی که با آن روبرو هستیم، است؛ همچنین باید قانون مدار در راستای توسعه صنعت هتلداری باشد که امید است اتفاقات خوبی در صنعت اقامت که مهمترین رکن صنعت هتلداری است، را ببینیم. مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی اعلام کرد: بیش از یک سال است که از حضور تشکل بسیار مهم در صنعت گردشگری با رکن هتلداری که مهمترین رکن در این صنعت است محروم مانده ایم.

مکرمی فر ادامه داد: شاید اگر این تشکل زودتر تشکیل می شد، بسیاری از مسائلی که در طول این یک سال با آن روبرو بوده ایم، برای این جامعه کمتر بود.

مکرمی فر یادآور شد: طبق ماده 98 و 100 می توانیم امور تصدی گری و اجرایی را در سازمان واگذار کنیم و این جامعه برای سازمان میراث فرهنگی بسیار حائز اهمیت است. وی اعلام کرد: خراسان 1000واحد اقامتی و 280 هتل در حال ساخت دارد و بیش از 50 درصد واحدهای اقامتی کشور در خراسان است و ما باید زودتر این تشکل را تشکیل می دادیم. مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی همواره از گذشته تا حال حرف اول را زده است و در حال حاضر هم می زند و همواره شانه به شانه جامعه هتلداران ایران حرکت نموده است. مکرمی فر اضافه کرد: جامعه هتلداران در کنارمان بسیاری از مسائل را می تواند حل نماید و افرادی که کاندید جامعه هتلداران شدند انسان های شریفی هستند که به خدمت و برطرف مسائل فکر می نمایند

مجمع هتلداران خراسان رضوی با حضور معاون گردشگری و مدیر کل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری و جمعی از هتلداران برگزار گردید. از بین 140 نفر که مجاز به شرکت بودند، 116 رای در صندوق انداخته شد که امیر سزاوار با 96 رای به عنوان رئیس جامعه هتلداران خراسان رضوی برگزیده شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3500

به "بازگشت جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی به خانه خود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی به خانه خود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید