برای تیم ملی دنبال مربی خارجی هستیم، کی روش مثل آجیل است!

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، مهدی تاج درباره اینکه فدراسیون فوتبال نتوانسته مربی داخلی بزرگ برای تیم ملی و تیم های پرطرفدار کشور تربیت کند، گفت: بله این ایراد به ما وارد است. باید کار ساختاری و آموزشی به صورت حساب شده انجام دهیم. البته باید بدانیم فوتبال را یک تکنولوژی اداره می نماید که ما فاقد آن هستیم.

برای تیم ملی دنبال مربی خارجی هستیم، کی روش مثل آجیل است!

وی اضافه نمود: سرمربی تیم بزرگسالان را انتخاب کردیم که کیفیت بسیار بالایی دارد و در کشور مثل او نداریم، به عنوان مثال برانکو در پرسپولیس هم خیلی خوب بوده و مثل او نداریم. این واقعیت دردناکی است ولی وجود دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید نمود: ما قبلا مربی داخلی هم آورده ایم ولی ول کن او نبوده اند، مگر قبلا مربی داخلی نیاوردیم، با آنها چه کردند. با همین کی روش چه کردند. ما باید با هم مهربان تر باشیم.

وی اضافه نمود: زمانی که خودم در فدراسیون فوتبال بودم مربیان داخلی را به تیم ملی آوردیم مثل علی دایی ولی با او چه کار کردیم؟ مگر با مایلی کهن بهترین نتایج را نگرفتیم و به کره جنوبی شش گل نزدیم که هنوز هم به آن می بالیم؟ با این مربیان چه کار کردیم؟

رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به رفتارها و مصاحبه های شدید کارلوس کی روش تاکید نمود: در مورد رفتارهای اجتماعی کی روش نباید خیلی از اتفاقات رخ می داد و برخی از گفتارها درست نبود مثلا آخرین مصاحبه کی روش که انجام شد وزیر ورزش و برخی از مسئولان فدراسیون می دانند که تا ساعت سه بامداد چه چیزهایی به کی روش می گفتم شما هم دیدید که هم خودم از مردم عذرخواهی کرد و هم گفتم کی روش دیگر حق ندارد مسائل غیرفنی را مطرح کند که ایشان هم رعایت کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال اظهار کرد: در مجموع باید بگویم کی روش دارای قابلیت هایی هم بود. او مثل بسته آجیل است که هم پسته دارد و هم تخمه و تنقلات دیگر به نظرم کی روش یک آجیل و پکیجی است که فقط پسته نیست.

تاج همچنین با انتقاد از صدا و سیما تاکید نمود: برخی از مدیران صدا و سیما به حال تیم ملی گریه کردند و حتی جایی حقوق کی روش را دقیقه و ساعت و ثانیه حساب نموده اند. این برخوردها زیبنده نیست. یک قراردادی بوده است مثل قرارداد سایر مربیان داخلی و خارجی که باید حقوقشان را پرداخت می کردیم. مگر مارچلو لیپی در چین 20 میلیون دلار نگرفت؟ تیمش هم باخت و حذف شد. ما هم 900 هزار دلار دادیم و تصمیمی بود که در فدراسیون گرفتیم. مگر ما در تلویزیون دخالت می کنیم و می گوییم برای تبلیغات قبل از مسابقه ثانیه یا دقیقه ای چقدر در آمد دارد؟ نباید فضا به سمتی برود که یک نوجوان مصاحبه کند و بگوید دوست دارم کشیده ای به صورت کی روش به خاطر خیانتش بزنم. این زیبنده ما نیست. آخرین صحبتی که با کی روش داشتم می گفت شما را درک می کنم و باید بدانید برای کشور شما جنگیدم. به کی روش گفتم قبول دارم شما مردانه جنگیدی و از فوتبالمان دفاع کرد. باید انصاف داشته باشیم و از این برخوردها جلوگیری کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال که روی خط برنامه جام ملت های آسیا آمده بود، همچنین انتقاداتی را از امیر حاج رضایی کارشناس برنامه داشت و هر دو میهمان دقایقی با یکدیگر دچار درگیری لفظی شدند.

تاج در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا بعد از جام جهانی توصیه ای برای تمدید قرارداد کی روش شده بود؟ گفت: توصیه ای برای تمدید قرارداد نداشتیم.

وی در پاسخ به این سئوال که فدراسیون فوتبال دنبال سرمربی خارجی است یا داخلی؟ تاکید نمود: به نظرم دنبال مربی خارجی هستیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد نشستن اروه رنار سرمربی مراکش در صندلی ویژه بازی ایران و ژاپن در جام ملت ها و اینکه آیا این مربی گزینه فدراسیون است؟ توضیح داد: خیلی ها اتفاقی کنار برخی ها می نشینند. الان صحبتی با هیچ گزینه ای نشده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4360

به "برای تیم ملی دنبال مربی خارجی هستیم، کی روش مثل آجیل است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای تیم ملی دنبال مربی خارجی هستیم، کی روش مثل آجیل است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید