دست های خالی خانم می در کریسمس 2019، توافق برگزیت بالاخره چه می شود؟

به گزارش بلاگ پو، شبستان نوشت: رهبران اتحادیه اروپا می گویند که وقتی 100 نماینده حزب توری متعلق به ترزا می مخالف طرح برگزیت هستند دیگر آنها نمی توانند کاری برای این توافق انجام دهند.

دست های خالی خانم می در کریسمس 2019، توافق برگزیت بالاخره چه می شود؟

نخست وزیر بریتانیا با دست های خالی و بدون امید برای گفتگوهای بیشتر در مورد توافق برگزیت از بروکسل برگشت.به گفته مقامات اتحادیه اروپا،طرح های در نظر گرفته شده در طول کریسمس برای تضمین قانونی ماهیت موقت توافق برگزیت به بن بست رسیده است.

این در حالی است ترزا می مدعی است که گفتگوهای بیشتری را در این زمینه در روزهای آتی انجام خواهد داد.بدون وجود شواهد واضح از هر گونه پیشرفت خانم می در زمینه توافق برگزیت،او در معرض خطر مضاعف در وستمینستر قرار گرفته است.

این در حالی است که حزب کارگر به طور جدی رای گیری برای عدم اعتماد به تراز می قبل از آغاز کریسمس را در دستور کار خود قرار داده است.

جرمی کوربین،رئیس حزب کارگر بریتانیا می را متهم به اتلاف خطرناک وقت کرد.او در این باره گفت:24 ساعت گذشته،تایید می کند که توافق برگزیت ترزا می،شکست خورده است. خانم نخست وزیر در تلاش برای هر گونه تغییر چشمگیر در توافقی که حاصل کرده،موفق نبود.

یکی از اعضای کابینه سایه در این باره گفت:لحظه رای عدم اعتماد حزب کارگر به خانم می نزدیک و نزدیک تر می شود.وزیر کار و امور بازنشستگی بریتانیا از همه نمایندگان حزب محافظه کار و حزب کارگر درخواست کرده است تا در مورد برگزیت به اجماع برسند.او هشدار داد که جدایی بریتانیا از اتحادیه اروپا در خطر رسیدن به بن بست قرار گرفته است.

امبر راد در روزنامه دیلی میل در این باره نوشت: ممکن است خانم می نتواند نمایندگان حزب خود را در نهایت برای حمایت از توافق برگزیت متقاعد کند بنابراین حالا وقت رها کردن خشم و اتهام و تلاش برای انجام کاری متفاوت است.

رهبران اتحادیه اروپا می گویند که وقتی 100 نماینده حزب توری متعلق به ترزا می مخالف طرح برگزیت هستند دیگر آنها نمی توانند کاری برای این توافق انجام دهند. به این ترتیب نه تنها توافق برگزیت خانم می بلکه حتی سیاست های او دیگر جایی در بریتانیا نخواهند داشت.

2323

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3434

به "دست های خالی خانم می در کریسمس 2019، توافق برگزیت بالاخره چه می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست های خالی خانم می در کریسمس 2019، توافق برگزیت بالاخره چه می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید