سه پیروزی سانداکاران ایران در روز نخست بازی های آسیایی

به گزارش بلاگ پو، سانداکاران ایران در خاتمه روز نخست هجدهمین دوره بازی های آسیایی، به دو پیروزی در بخش مردان و یک پیروزی در بخش بانوان رسیدند.

سه پیروزی سانداکاران ایران در روز نخست بازی های آسیایی

به گزارش خبرنگاران، در ادامه مسابقات ووشو بازی های آسیایی 2018 جاکارتا در بخش ساندا، محسن محمدسیفی سانداکار وزن 70- کیلوگرم ایران در نخستین مبارزه خود به مصاف امیر اسماعیل اوف نماینده کشور قزاقستان رفت که توانست در دو راند پیاپی به پیروزی رسیده و راهی مرحله بعد گردد.

محمدسیفی که دو مدال طلای بازی های آسیایی را در کارنامه خود دارد، با صعود به مرحله یک چهارم نهایی بازی های آسیایی جاکارتا خوتسومبات از لائوس را پیش رو دارد.

عرفان آهنگریان در نخستین مبارزه خود به مصاف سونت واچارا سانداکاری از تایلند رفت که توانست در راند اول حریف خود را ناک اوت نموده و راهی مرحله بعد گردد. آهنگریان در مسابقات فردا(دوشنبه) برای صعود به مرحله یک چهارم، مقابل هلال محمد از یمن قرار می گیرد.

پیش از این الهه منصوریان سانداکار وزن 52- کیلوگرم تیم بانوان، در نخستین مبارزه خود به مصاف یومنام ساناتهول دوی از هند رفت که توانست در دو راند پیاپی رقیب خود را شکست داده و راهی مرحله یک چهارم نهایی گردد. او برای مبارزه نیمه نهایی خود سه شنبه به روی سکو می رود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 726

به "سه پیروزی سانداکاران ایران در روز نخست بازی های آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه پیروزی سانداکاران ایران در روز نخست بازی های آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید