وقتی کی روش به جای زانوهایش با هواپیما به دبی رفت، عذرخواهی هم بلد نیست!

به گزارش بلاگ پو، کارلوس کی روش در واکنش به پیشنهاد بازی با آرژانتین و کلمبیا حرفی بر زبان آورد که پس از گذشت 5 ماه نه تنها به آن عمل نکرده، بلکه عذرخواهی هم نکرده است.

وقتی کی روش به جای زانوهایش با هواپیما به دبی رفت، عذرخواهی هم بلد نیست!

به گزارش خبرنگاران، داستان 8 ساله کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران پُر است از اتفاقات و جریان هایی که تا مدت ها می توان به آن پرداخت. این مربی از نظر رفتاری و اخلاقی آنقدر نکات بدی از خود به جا گذاشته که می توان همچنان نوشت و نوشت. کاری به مسائل فنی او در این نوشته نداریم -کما اینکه می توان این سؤال را عنوان کرد که چرا پس از 8 سال بدون جام ایران را ترک کرد- و فقط می خواهیم به یکی از اظهار نظر های کی روش بپردازیم.

روز 12 شهریور 97 خبرنگاران در خبری اختصاصی با تیتر فدراسیون فوتبال پیشنهاد آرژانتین و کلمبیا برای بازی های محبت آمیز را بی پاسخ گذاشت، پشت پرده هماهنگی مسابقات تیم ملی کیست؟ نوشت: شرکتی بین المللی پیشنهاد بازی محبت آمیز با آرژانتین و کلمبیا را به فدراسیون فوتبال ایران داده، اما پاسخی به این نامه رسمی داده نشده است. این شرکت در تاریخ 7 جولای 2018 (16 تیرماه 97) درخواست خود را به فدراسیون فوتبال ارسال می نماید یعنی زمانی که هنوز جام جهانی به اتمام نرسیده بود، اما دو تیم از جام جهانی حذف شدند و بلافاصله برنامه ریزی خود را برای هماهنگی بازی های محبت آمیز شروع کردند... این شرکت پیشنهاد پرداخت مبلغ 600 هزار دلار آمریکا برای حضور تیم ملی ایران در این دو بازی، تمام هزینه های اردویی تیم ملی، پرواز تا 40 نفر و انجام کارهای ویزا را داده بود که درخواست شان بی پاسخ ماند.(لینک مطلب)

این مطلب بازتاب زیادی داشت و مسئولان دپارتمان بین الملل فدراسیون که دو ماه از این نامه بی خبر بودند، همچنان منفعلانه و در حد یک مصاحبه کوتاه عمل کردند تا اینکه کارلوس کی روش دو روز بعد از گزارش خبرنگاران، در تاریخ 14 شهریور در حاشیه تمرین تیم ملی در پاسخ به خبرنگار خبرنگاران، درباره پیشنهاد یک شرکت خارجی برای فراهم کردن دیدار محبت آمیز تیم ملی ایران مقابل آرژانتین و کلمبیا و پرداخت هزینه های این مسابقه توسط این شرکت گفت: چه کسی این را گفته است؟ نامه آن را دارید؟ پس از اینکه خبرنگار خبرنگاران گفت که اسدی (رئیس دپارتمان بین الملل فدراسیون فوتبال) این موضوع را تأیید نموده است، کی روش پاسخ داد: اصلاً از این موضوع هیچ اطلاعی ندارم. اگر چنین چیزی باشد، واقعاً معجزه است! برای این کار و اگر چنین چیزی باشد، راضی هستم که از اینجا تا دبی روی زانوهایم راه بروم. پس از این همه مسائل در راه آماده سازی و بازی های تدارکاتی، عجیب است که چنین چیزی را باور کنیم. (لینک مطلب)

پس از اظهار نظر های کی روش، حمیرا اسدی (رئیس دپارتمان بین الملل فدراسیون فوتبال) و شک و تردیدهایی که درباره این خبر در فضای رسانه ای ایجاد شده بود خبرنگاران، اسناد و مدارک مربوط به این پیشنهاد را منتشر کرد تا معین گردد چه کسی واقعیت را می گوید. (لینک مطلب)

انتشار این اسناد خط بطلانی بود بر ادعاهایی که در این باره می شد و البته کار کی روش را هم سخت کرد. این مربی حرفه ای که سال ها در سطح اول جهان مربیگری نموده و همیشه در صحبت هایش می داند چه می گوید این بار به خاطر اظهارنظرش باید تا دبی روی زانوهایش راه می رفت. به جمله او بار دیگر دقت کنید: اگر چنین چیزی باشد، راضی هستم که از اینجا تا دبی روی زانوهایم راه بروم. حالا 5 ماه از این موضوع می گذرد و کی روش به دبی رفت نه به خاطر حرفی که زده بود بلکه به دلیل برگزاری مسابقات جام ملت های آسیا آن هم نه روی زانو که با هواپیما.

در آن موقع کی روش و بعضی اطرافیانش خیلی حرف ها زدند اما در نهایت معین شد چه کسی واقعیت را نمی گوید. کی روش نه تنها روی زانو به دبی نرفت بلکه حتی به روی خودش هم نیاورد که چنین حرفی زده است. اصولاً عذرخواهی در کی روش تعریف نشده کما اینکه پس از حذف از جام ملت ها نیز این کار را نکرد. به جای کی روش، زاکرونی سرمربی امارات که تیمش از نظر نیروی انسانی به هیچ عنوان قابل مقایسه با ایران نیست معذرت خواهی کرد. شاید کی روش انتظار دارد ما بابت انتشار خبری درست عذرخواهی کنیم چرا که رفتار او در 8 سال گذشته نشان داده اصولا طلبکار است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4394

به "وقتی کی روش به جای زانوهایش با هواپیما به دبی رفت، عذرخواهی هم بلد نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی کی روش به جای زانوهایش با هواپیما به دبی رفت، عذرخواهی هم بلد نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید