یوسف زاده: هیچ بهانه ای کم کاری جودوکاران در جاکارتا را توجیح نمی کند

به گزارش بلاگ پو، سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان اعزامی به بازیهای پاراآسیایی گفت:با توجه به حمایت خوب کمیته ملی پارالمپیک، هیچ بهانه ای برای کم کاری جودوکاران در جاکارتا وجود دارد.

یوسف زاده: هیچ بهانه ای کم کاری جودوکاران در جاکارتا را توجیح نمی کند

محمدرضا حاج یوسف زاده در گفت وگو با خبرنگاران، در ارزیابی از وضعیت تیم جودوی نابینایان و کم بینایان اعزامی به بازیهای پاراآسیایی جاکارتا اظهار کرد: این تیم برای حضور قدرتمند در بازیهای پاراآسیایی مدت یکسال است که در اردوی آمادگی بسر می برد و 13 مرحله اردو را پشت سر گذاشته است. البته پیش بینی این که از 7 جودوکار اعزامی به این بازیها به چند مدال دست پیدا کنیم کار سختی است، اما به هر صورت با حمایت خوبی که کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون نابینایان و کم بینایان از تیم جودو داشته، هیچ بهانه ای برای کم کاری و عدم نتیجه گیری در جاکارتا وجود ندارد.

وی گفت: در بازیهای پاراآسیایی اینچئون که با 7 جودوکار و تیم کامل در بازیها شرکت کردیم موفق به کسب 3 نقره و 3 برنز شدیم، سعی داریم در سومین دوره بازیهای پاراآسیایی به نتایج بهتر از دوره قبل دست پیدا کنیم. هر چند جودو نابینایان و کم بینایان در آسیا رشد زیادی داشته و مدال دریافت با این شرایط به راحتی امکانپذیر نیست.

سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان از میثم بین طبا 60 کیلوگرم، رضا غلامی 66 کیلوگرم، علی خجسته 73 کیلوگرم، امیر جعفری 81 کیلوگرم، وحید نوری 90 کیلوگرم، احسان موسی نژاد 100کیلوگرم و محمدرضا خیرالله زاده 100+ به عنوان نفرات اعزامی به بازیهای پاراآسیایی جاکارتا نام برد.

حاج یوسف زاده با بیان این که انتظار کسب یک مدال طلا را در این دوره از بازیهای پاراآسیایی داریم، اظهار داشت: هر چند جودوکاران اعزامی به این دوره از بازیها از آمادگی بالایی برخوردارند و نسبت به دوره قبل شرایط بهتر است، اما با حضور جودوکاران صاحب نامی از کشورهای ازبکستان، کره جنوبی، مغولستان و تک مهره هایی از قزاقستان انتظار داریم از 7 جودوکار اعزامی به این بازیها حداقل به یک مدال طلا دست پیدا کنیم.

وی در انتها پیرامون این پرسش که نسبت به دوره قبل چقدر تیم جوان گردیده است، اضافه نمود: نسبت به دوره قبل در تیم جوانگرایی گردیده و تغییرات زیادی درترکیب تیم ایجاد گردیده است، به هر صورت برای موفقیت این تیم کوشش زیادی انجام شده اما امیدواریم بهترین نتیجه ممکن را در این دوره از بازیها در بخش انفرادی و تیمی کسب کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1946

به "یوسف زاده: هیچ بهانه ای کم کاری جودوکاران در جاکارتا را توجیح نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوسف زاده: هیچ بهانه ای کم کاری جودوکاران در جاکارتا را توجیح نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید