وزنه برداری

علی مرادی درباره مصاحبه با ایران اینترنشنال شرح داد

امروز (چهارشنبه) در یکی از رسانه های معاند گفت وگویی اختصاصی از رئیس فدراسیون وزنه برداری منتشر شد. گفت وگویی که بازخورد های زیادی به همراه داشت و انتقاد هایی به آن شد.

24 تیر 1401

سومی ذعاب در وزنه برداری قهرمانی نوجوانان آسیا ، سلطانی چهارم شد

اسحاق ذعاب در رقابت های دسته 69 کیلوگرم قهرمانی نوجوانان آسیا مدال برنز مجموع را به دست آورد اما حسین سلطانی چهارم شد.

25 دی 1400

تصویب نهایی شاخص های توزیع بودجه فدراسیون ها در سال 1400

جزییات شاخص های توزیع اعتبارات فدراسیون ها در جلسه هیات اجرایی تصویب نهایی شد و از سال 1400 پرداخت بودجه به فدراسیون ها بر مبنای آن انجام می گردد.

25 دی 1400

سهمیه تاریخی وزنه برداری زنان در المپیک با بی تدبیری سوخت، احضار به کمیته انضباطی به جای سفر به توکیو

پریسا جهانفکریان دختر شایسته و توانمند وزنه برداری ایران با خارج شدن نماینده کشور ساموآ در دسته 87+ کیلوگرم از رنکینگ المپیکی به سهمیه المپیک رسید.

25 دی 1400

پاسخ دبیر فدراسیون به وجود نام وزنه بردار اسبق تیم ملی در لیست وادا

دبیر فدراسیون وزنه برداری گفت فدراسیون در حال بررسی لیست ها است تا اگر موردی مشابه وزنه بردار اسبق تیم ملی وجود دارد، کارهای مربوط به بازنشستگی اش انجام شود.

25 دی 1400

مرادی رسما کار خود را در فدراسیون وزنه برداری شروع کرد

علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری با دریافت حکم، از امروز کار خود را شروع کرد.

25 دی 1400

کیکاوس سعیدی:کمیته المپیک برنامه ای برای کمک مالی به فوتبال ندارد

کیکاوس سعیدی در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه کمیته ملی المپیک طی دو هفته گذشته به تمام تعهدات مالی خود در قبال فدراسیون ها و المپین ها عمل کرد، گفت: پرداخت بخش دوم حقوق مصوب برای ورزشکاران صاحب سهمیه المپیک و اعضای کادر فنی آنها بر عهده کمیته بود....

25 دی 1400

برنامه رقابت های المپیک 2020 توکیو

برنامه رقابت رشته های مختلف در طول بازی های المپیک 2020 توکیو تعیین شد.

30 آبان 1400

استقلال زیر دست خودروسازان، بازگشت مدیری که با آمدن مجیدی رفته بود!

مجمع عمومی باشگاه استقلال برگزار گشت و طی آن همان طور که انتظار می رفت تحولات مدیریتی فراوانی در این باشگاه رخ داد.

30 آبان 1400

حضور در رقابت های جهانی وزنه برداری بدون بررسی رکوردی رقبا!

مربی تیم ملی وزنه برداری ایران در حالی از مسجل بودن کسب مدال مجموع سه وزنه بردار 96 و 102 کیلویی در رقابت های جهانی ترکمنستان می گوید که هنوز از معین شدن رکوردهای جدید وزنه برداران بی خبر است!

30 آبان 1400

قهرمانی رقیب کیانوش رستمی در دنیا، نماینده ایران دوازدهم شد

وزنه بردار ایران در دسته 89 کیلوگرم قهرمانی دنیا با رکورد 353 کیلوگرم دوازدهم شد و عنوان قهرمانی به رقیب کیانوش رستمی رسید.

30 آبان 1400

وزنه برداران اردبیلی در مسابقات قهرمانی کشور ناکام ماندند

به گزارش خبرنگاران، با برگزاری مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور، نمایندگان استان اردبیل نتوانستند در جایگاهی بهتر از هشتمی قرار گیرند.

30 آبان 1400

مرادی: صفر تا صدِ کار وزنه برداری و کیانوش رستمی با ما است، دخالتی در این خصوص وجود ندارد، نامزدهای انتخابات فرزندان من هستند

رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: اینطور نیست که کار کیانوش رستمی زیر نظر کمیته ملی المپیک رفته باشد، فدراسیون وزنه برداری، وزنه برداری را مدیریت می نماید و از صفر تا صد موضوع بر عهده ما است.

30 آبان 1400

در رشته های دو ومیدانی، شمشیربازی، کاراته و جودو شانس مدال داریم

به گزارش خبرنگاران ، مسعود سلطانی فر در آیین افتتاح هشت پروژه ورزشی استان البرز در فردیس با ابراز خرسندی از افتتاح پروژه های ورزشی که در استان البرز افتتاح و به بهره برداری رسید، گفت: بخش خصوصی مشارکت بسیار خوبی در ساخت پروژه ها داشته که کوشش می کنیم...

30 آبان 1400

عیادت رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش از قهرمان وزنه برداری آسیا و ارتش های دنیا

امیر سرتیپ دوم فولادی از مهدی عطار اشرفی پیشکسوت وزنه برداری ارتش و کشور عیادت کرد.

30 آبان 1400

ورزش در دوران حاملگی

از طبیعی ترین خواسته های بشر بقاء نسل است. با توجه به پیشرفت علوم به خصوص علوم پزشکی امروزه حاملگی و زایمان پدیده ای کاملاً طبیعی و بی خطر شده است، ولی با این همه یک خانم باردار همیشه نگران زایمان و دردهای همراه آن است. یکی از روش هایی که در حال حاضر...

30 آبان 1400

روشن شدن موتور مدال آوری در روز چهارم، یک طلا و دو نقره برای ایران

به گزارش خبرنگاران به توکیو، روز چهارم از بازی های پارالمپیک 2020 توکیو امروز شنبه پیگیری شد و نمایندگان ایران در پنج رشته به رقابت پرداختند. در این روز تیم بسکتبال ایران برابر الجزایر پیروز شد تا نخستین برد خود را کسب کند.

27 آبان 1400

مضرات پشت میز نشستن برای بدن را می شناسید؟

آیا شما هر روز بیشتر از 6 ساعت پشت کامپیوترتان یا روی جایگاه می نشینید؟ ممکن است پاسخ بسیاری از شما به این سوال مثبت باشد. در این صورت باید بدانید که ادامه این فرایند ممکن است سلامتی شما را به خطر بیندازد. اما چطور؟

27 آبان 1400

ادامه فرصت سوزی های علی حسینی برای رفتن به توکیو، سعید مدال المپیک نمی خواهد؟

بی خبری ناگهانی و غیبت ادامه دار سعید علی حسینی در اردوی تیم ملی این شائبه را به وجود آورده که این وزنه بردار تصمیم ندارد از شانس دوباره ای که در زندگی ورزشی اش به دست آورده برای رفتن به المپیک استفاده کند.

27 آبان 1400

خسروی وفا: امسال شرایط خوبی از نظر بودجه داریم، ساخت کمپ تیم ملی در ورزشگاه تختی تا سرانجام سال

رییس فدراسیون جانبازان و معلولین از اختصاص یک هکتار زمین ورزشگاه تختی از استان تهران به این فدراسیون برای ساخت کمپ تیم های ملی در رشته های دوومیدانی، تیروکمان و فوتبال خبر داد و گفت: تا انتها سال این کمپ آماده بهره برداری است.

27 آبان 1400
تعداد: (101)