تکواندو

توقف مدافع عنوان قهرمانی، صدر جدول دست به دست شد

به گزارش خبرنگاران، از آغاز دور برگشت رقابت های لیگ برتر تکواندو قرار بود امروز 12 دیدار برگزار شود که به دلیل نرسیدن پالایشگاه نفت به واسطه شرایط جوی، بازی های این تیم به زمان دیگری موکول شد تا فقط 9 بازی برگزار شود.

25 دی 1400

تصویب نهایی شاخص های توزیع بودجه فدراسیون ها در سال 1400

جزییات شاخص های توزیع اعتبارات فدراسیون ها در جلسه هیات اجرایی تصویب نهایی شد و از سال 1400 پرداخت بودجه به فدراسیون ها بر مبنای آن انجام می گردد.

25 دی 1400

تورنمنت تکواندو کرواسی، عاشورزاده و مردانی حریفان خود را شناختند

قرعه کشی تورنمنت بین المللی کرواسی در شهر زاگرب برگزار گردید و فرزان عاشورزاده و سجاد مردانی رقبای خود را در این رویداد شناختند.

25 دی 1400

قنبری: لغو سه تورنمنت بین المللی کیش قابل پیش بینی بود، عوامل زیادی در مشخص تاریخ جدید مسابقات تاثیرگذار است

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون تکواندو گفت: با توجه به لغو مسابقات اخیر در قاره آسیا لغو سه تورنمنت کیش برای ما قابل پیش بینی بود.

25 دی 1400

حسن ذوالقدر مدیر فنی تیم تکواندو بلغارستان شد

به گزارش خبرنگاران، حسن ذوالقدر که سال ها به عنوان سرمربی تیم ملی، مدیر فنی، رئیس سازمان تیم های ملی و دبیر در تکواندو ایران فعالیت می کرد، بعد از چهار سال دوری از تکواندو، به عنوان مدیرفنی تیم ملی بلغارستان به عرصه تکواندو بازخواهد گشت.

25 دی 1400

خدابخشی: به زادگاهم تعصب دارم، نگاه پولادگر پدرانه بود

تکواندوکار سابق ایران و دارنده مدال طلای جهان پس از قبول تابعیت صربستان، گفت: به زادگاهم تعصب دارم و ماجرای رفتنم از ایران از سایرین متفاوت است.

30 آبان 1400

نوپو؛ سرزمین ناشناخته ناجا، مهارت هدف گیری و شلیک در 3 ثانیه و تسلط به تمام گویش ها

خبرنگاران: فرمانده نوپو در نخستین مصاحبه بلند خود حرف های شنیدنی زیادی دارد؛ از مهارت فوق تصور این افراد در سرعت، قدرت و شلیک تا انواع آموزش های آبی، خاکی، هوایی؛ از تاریخچه نیروهای ویژه ایران تا مقایسه با نیروهای ویژه آمریکا، انگلیس و آلمان...

30 آبان 1400

برنامه رقابت های المپیک 2020 توکیو

برنامه رقابت رشته های مختلف در طول بازی های المپیک 2020 توکیو تعیین شد.

30 آبان 1400

سقوط یک پله ای میرهاشم حسینی و دو پله ای سجاد مردانی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، در رده بندی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی، آرمین هادی پور نماینده وزن 58- کیلوگرم کشورمان با 336/19 امتیاز در رده چهارم جدول باقی ماند. فرزان عاشورزاده دیگر تکواندوکار کشورمان در این وزن نیز با 172/38...

30 آبان 1400

استفاده از 80 درصد تاسیسات المپیک توکیو امکان پذیر شد

المپیک توکیو می تواند از 80 درصد تاسیسات برای برگزاری بازی ها در تابستان 2021 استفاده کند.

30 آبان 1400

میرهاشم حسینی از سفر بازماند ، مردانی فردا راهی منچستر می شود

به گزارش خبرنگاران، بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2019 منچستر در حالی از صبح امروز آغاز شد که تاکنون ویزای میرهاشم حسینی و عرفان ناظمی از سوی کشور میزبان صادر نشده است.

30 آبان 1400

تکواندو قهرمانی جهان، ولی نژاد آخرین حذف شده بانوان تکواندو ایران، مردانی گام نخست را محکم برداشت

نماینده وزن 62- کیلوگرم تکواندو کشورمان با شکست در دور نخست مسابقات تکواندو قهرمانی جهان از دور مسابقات کنار رفت.

30 آبان 1400

سرمربی سابق تیم ملی در اردوی تکواندو

به گزارش خبرنگاران، مرحله نهایی اردوی آماده سازی تیم منتخب تکواندو دانشجویان برای حضور در یونیورسیاد جهانی، عصر امروز در خانه تکواندو و با حضور 8 تکواندوکار و نظارت مستقیم فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی، بسحاق و عبداللهی اعضای کادر فنی آغاز شد.

30 آبان 1400

در رشته های دو ومیدانی، شمشیربازی، کاراته و جودو شانس مدال داریم

به گزارش خبرنگاران ، مسعود سلطانی فر در آیین افتتاح هشت پروژه ورزشی استان البرز در فردیس با ابراز خرسندی از افتتاح پروژه های ورزشی که در استان البرز افتتاح و به بهره برداری رسید، گفت: بخش خصوصی مشارکت بسیار خوبی در ساخت پروژه ها داشته که کوشش می کنیم...

30 آبان 1400

برگزاری گردهمایی 10هزار نفری تکواندوکاران تهران در آزادی

به مناسبت روز جهانی تکواندو، گردهمایی بزرگ تکواندوکاران دختر و پسر استان تهران در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار گردید.

30 آبان 1400

انتها مسابقات روز دوم بدون مدال برای ایران

خبرنگاران: تیم ملی تکواندو ایران در انتها روز دوم مسابقات گرند پریکس چین بدون کسب مدال به کار خود انتها دادند.

30 آبان 1400

همیشه لیگ پویایی داشتیم، کار سختی برای کسب سهمیه المپیک داریم، امیدوارم بازیکنان در فینال گرندپری مزد زحماتشان را بگیرند

بُسحاق گفت: شرایط طوری رقم خورده است که کارمان برای کسب سهمیه سخت تر شده است، اما بازیکنان با تمام وجود کوشش می نمایند و امیدوارم مزد زحماتشان را در فینال گرندپری بگیرند.

30 آبان 1400

کاروان ورزش ایران در روز آخر طلا باران می شود؟، شانس های رویایی ایران برای رسیدن به سکوی تک رقمی در پارا المپیک

کاروان ورزش ایران با توجه به تعدد حضور ورزشکاران صاحب شانس در روز آخر پارا المپیک، امید زیادی به کسب تعداد بالای مدال از جمله طلا در پارا المپیک دارد.

30 آبان 1400

حضور کاروان ورزشی ایران در 4 رشته ورزشی قطعی شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، اولین نشست هیأت رئیسه فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی در سال 1398 با موضوع چگونگی حضور کاروان ورزشی ایران در سی امین یونیورسیاد دانشجویان دنیا با حضور کلیه اعضا در محل فدراسیون...

27 آبان 1400

افتخارآفرینی هانمادانگ کاران ایرانی با کسب 41 مدال رنگارنگ در مسابقات جهانی

نمایندگان ایران در سرانجام بیست و هفتمین دوره مسابقات جهانی هانمادانگ 2019، پیروز به کسب 16 مدال طلا، 12 نقره و 13 برنز شدند.

27 آبان 1400
تعداد: (120)