آورده سد کوهرنگ 150 میلیون متر مکعب است

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/اصفهان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: زمانی که سد تمام گردد آورده سد کرهرنگ 3، 150 میلیون مترمکعب است البته هرچه میزان بارش بیشتر باشد امکان انتقال بیشتر نیز فراهم است.

آورده سد کوهرنگ 150 میلیون متر مکعب است

حجت الله غلامی شامگاه (شنبه-12 بهمن) در نشست خبری با خبرنگاران در مورد بودجه های عمرانی استان، اظهار کرد: اعتبارات استان 2 هزار و 82 میلیارد تومان است که حدود 35 درصد آن تخصیص یافته است که تا خاتمه خرداد سال آینده جذب خواهد شد و در سال 1399 با رشد 13.7 درصدی این رقم به 2 هزار و 368 میلیارد تومان می رسد.

وی گفت: قطار خمینی شهر ادامه خط 2 مترو اصفهان است و در واقع جزو برنامه توسعه خط 2 مترو اصفهان است. مترو نجف آباد نیز توسعه خط 2 مترو قلمداد می گردد.

به گزارش خبرنگاران، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، ادامه داد: در هفته دولت 1734 پروژه افتتاح و در دهه فجر 1826 پروژه افتتاح می گردد، البته پروژه های شاخص با اعتبار بیش از 8 میلیارد تومان را جدا نموده ایم.

در ادامه این نشست حسن قاضی عسگر- معاون هماهنگی امور مالی و توسعه منابع استانداری اصفهان، گفت: با سیاست تنظیم بازار در یک سال گذشته تمام اقلام به وفور موجود است، به ویژه مواد پروتئینی هم فراوری شده و هم زمینه واردات آن فراهم شده است. همچنین قرارداد تحویل میوه شب عید هفته پیش امضا شد تا میوه با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار بگیرد.

همچنین حیدر قاسمی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در مورد انتخابات گفت: تعداد شعب اخذ رای در استان 2836 شعبه است و 60 هزار نفر در امر برگزاری انتخابات همکاری می نمایند. تعداد افراد نامزد راه یافته به مرحله خاتمهی نیز 372 نفر است که در 16 حوزه انتخابیه به رقابت می پردازند.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 19523

به "آورده سد کوهرنگ 150 میلیون متر مکعب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آورده سد کوهرنگ 150 میلیون متر مکعب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید