ایران یک پنجم سهمیه منطقه ای موت کورت فضایی را کسب کرد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، مرتضی براری در اینستاگرام نوشت: دیروز رقابت دور ملی مسابقات موت کورت حقوق فضا (دادگاه بین المللی شبیه سازی حقوق فضایی) با حضور 6 تیم برتر برگزار گردید و این رقابت با حضور جوانان با انگیزه، شور و هیجانی قابل توجه داشت و داوران بین المللی این رقابت را به تحسین واداشت.

ایران یک پنجم سهمیه منطقه ای موت کورت فضایی را کسب کرد

وی با بیان اینکه روز گذشته جوانانمان در مقابل این داوران خوش درخشیدند و با اختلاف صدم امتیاز، رتبه ها تقسیم شد، اضافه کرد: اما خبر خوش این بود که پس از رایزنی های بسیار و طبق آخرین مکاتبات با برگزارکنندگان دور منطقه ای مسابقات موت کورت به نمایندگی از IISL ، سهمیه کشورمان برای مسابقات دور آسیا و اقیانوسیه از یک تیم به چهار تیم افزایش پیدا کرد. این یعنی یک پنجم سهمیه آسیا و اقیانوسیه را کسب نموده ایم و این نویدی برای آینده روشن حقوق فضای کشورمان است.

رئیس سازمان فضایی ایران هدف سازمان فضایی را فراهم کردن بستر مناسب برای رشد و شکوفایی هرچه بیشتر جوانان خلاق و متخصص مطرح نمود و گفت: می توانیم با حضور و فعالیت مؤثر در مجامع بین المللی و تأثیرگذاری در تصویب قوانین بین المللی حوزه فضایی، زمینه ساز اعتلای میهن اسلامی باشیم.

به گزارش خبرنگاران، دور ملی دادگاه نمایشی فضایی (موت کورت) در ایران با حضور 6 تیم و 3 داور بین المللی روز گذشته برگزار گردید و سازمان فضایی ایران برای حضور این تیم ها در بخش منطقه ای این مسابقات با برگزار کنندگان دور منطقه ای مسابقات موت کورت به نمایندگی از (IISL)، رایزنی کرد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 5273

به "ایران یک پنجم سهمیه منطقه ای موت کورت فضایی را کسب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران یک پنجم سهمیه منطقه ای موت کورت فضایی را کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید