تعطیلی یک هفته ای صنوف پرخطر کردستان

به گزارش بلاگ پو، استاندار کردستان از تعطیلی یک هفته ای طلا فروشی ها، بنگاه های املاک و ماشین استان و تعطیلی 2 هفته ای ادارات شهرستان های بانه و بیجار اطلاع داد.

تعطیلی یک هفته ای صنوف پرخطر کردستان

به گزارش مهر، بهمن مرادنیا شامگاه امروز دوشنبه در جلسه ستاد کرونا استان با اشاره به شرایط بحرانی کرونا در شهرستان های بانه و بیجار گفت: از فردا به مدت 2 هفته همه ادارات و مراکز دولتی در این 2 شهرستان تعطیل است.

مرادنیا در مورد برنامه کاری سایر شهرستان ها اضافه کرد: به منظور بهبود شرایط استان به مدت یک هفته فعالیت ادارات در دیگر شهرستان ها نیز به صورت دور کاری و 50 درصد ظرفیت خواهد بود.

وی اظهار کرد: برگزاری همه جلسات باید در استان محدود گردد و در موارد اضطراری نیز جلسات استانداری با تعداد افراد و سقف زمانی محدود برگزار گردد.

استاندار کردستان با بیان اینکه محدودیت هایی برای بعضی مشاغل که موجب افزایش آمار کرونا می شوند اعمال می گردد خاطر نشان کرد: بازارچه تاناکورا سنندج و دستفروش ها تردد و حضور مردم را بیشتر نموده اند به نحوی که دستفروشان احساس مالکیت نسبت به آن معبر دارند و ضروری است فعالیت آنها محدود گردد.

این مقام مسئول در مورد تعطیلی مدارس و آرامستان های استان گفت: کماکان موافق بسته شدن مدارس روستا نیستیم و تشخیص این موضوع با شورای شهرستان و فرماندار است.

مرادنیا اعلام کرد: برگزاری مراسم های شادی و عزا با جدیت کنترل می گردد و انتظار داریم نیروهای نظامی و انتظامی استان در این خصوص همکاری ویژه ای داشته باشند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: فرارو
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 36967

به "تعطیلی یک هفته ای صنوف پرخطر کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی یک هفته ای صنوف پرخطر کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید