توانایی رقابت مبلمان ایرانی با برندهای خارجی

به گزارش بلاگ پو، بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی مبلمان منزل HOMEX روز گذشته در نمایشگاه بین المللی به کار خود انتها داد.

توانایی رقابت مبلمان ایرانی با برندهای خارجی

به گزارش خبرنگاران، این نمایشگاه فرصت مناسبی بود تا فراوریکنندگان داخلی مبلمان منزل آخرین دستاوردها و مدل های خود را به نمایش گذارند. درواقع این نمایشگاه فرصتی برای نمایش توانمندی محصول ایرانی و رقابت با فراوریات خارجی در بخش مبلمان منزل است.

فراوری کاملا ایرانی در مانتل

رامین رحیمی، مدیرعامل شرکت مبلمان مانتل با اشاره به فعالیت های این مجموعه بیان نمود: این مجموعه در شهرک صنعتی بهسازی فعال است و بیش از 70 نفر به صورت مستقیم در این مجموعه مشغول به کار هستند. از سویی دیگر حدود 160 نفر پیمانکار نیز زیرمجموعه مانتل است.

محصولات فراوریی در این مجموعه به طور کامل ایرانی است و امروز قابلیت رقابت صادراتی را دارا است. مجموعه مبلمان مانتل هرساله در نمایشگاه بین المللی حضور دارد تا توانایی های خود را به مشتریان نشان داده و بتواند رقابتی سالم در بازار داشته باشد.

فراوری محصولات در سبک کلاسیک و آوانگارد

محمد ریزیاپور مدیرعامل مجموعه مبل ویستا در حاشیه نمایشگاه HOMEX بیان نمود: این مجموعه در سبک کلاسیک و آوانگارد فعالیت دارد. محصولات این ویستا به صورت مجموعه فراوری می گردد. البته این مجموعه میزهای آباژور نیز فراوری می نماید. نوع محصولاتی که این مجموعه به این دوره از نمایشگاه آورده است بیشتر به صورت ترکیبی طراحی شده است.

فراوری محصولات باکیفیت

صباغی مدیر شعبات هنردوست نیز در نمایشگاه HOMEX بیان نمود: مبلمانی که به این نمایشگاه آورده ایم باکیفیت بالایی فراوریشده اند درواقع در بازدید از نمایشگاه های ترکیه و ایتالیا ، مطمئن هستیم محصولات ما باکیفیتی بیش از محصولات آن ها فراوری می شوند. هنردوست از مواد اولیه مرغوب استفاده می نماید و به نظر می رسد در چند سال آینده فراوریکنندگان ترکیه به ایران می آیند تا از محصولات ایرانی بازدید داشته باشند. در این مجموعه 200 نفر به صورت مستقیم و 2 هزار نفر به صورت غیرمستقیم مشغول به فعالیت هستند. امروز محصولات ایرانی از کیفیت خوبی برخوردارند و می توانند جایگزین محصولات خارجی شوند.

خدمات پس از فروش یک ساله

قاسم اسدی مدیر غرفه تیس درنمایشگاه HOMEX اظهار کرد: گروه مبلمان تیس کارخانه ای به وسعت بیش از 13 هزار مترمربع دارد که حدود 200 نفر در آن شاغل هستند. این مجموعه فراوری و نگهداری تمامی محصولات مبلمان و مصنوعات را بر عهده دارد و یکی از بزرگ ترین فراوریکنندگان مبلمان در سطح خاورمیانه است. تکنولوژی آن برگرفته از آلمان است. این مجموعه هرساله در نمایشگاه به عنوان برند برتر انتخاب شده است. خدمات پس از فروش این مجموعه 1 ساله است.

نمایش 3 سرویس جدید

عروجی مدیر داخلی مبل مانی نیز در حاشیه HOMEX بیان نمود: سبک کاری مجموعه استیل است و 3 سرویس کار جدید فراوری نموده و مستقیم به نمایشگاه آورده ایم. این مجموعه از سال 83 کار مبل را شروع نموده است. این مجموعه ابتدا کار را با راحتی شروع و امروز محصولات استیل فراوری می نماید. مواد اولیه گران است و این موضوع باعث شده میزان سود فراوریکنندگان کاهش پیدا کند؛ اما این مجموعه سعی بر فراوری محصولات باکیفیت داشته است. امروز شاید کپی کاری از دیگر مسائل بازار مبل باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 10115

به "توانایی رقابت مبلمان ایرانی با برندهای خارجی" امتیاز دهید

1 کاربر به "توانایی رقابت مبلمان ایرانی با برندهای خارجی" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توانایی رقابت مبلمان ایرانی با برندهای خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید