جدیدترین ایده های استفاده از کاغذدیواری در اتاق خواب

به گزارش بلاگ پو، آیا به دنبال ایده های جدید برای استفاده از کاغذ دیواری در اتاق خواب خود هستید؟ راه های زیادی برای استفاده از انواع کاغذ دیواری در اتاق خواب وجود دارد. در طراحی هایی که در گذشته بیش تر صورت می گرفت، از یک کاغذ دیواری برای پوشش هر چهار دیوار استفاده می شد. اما امروزه طراحان ایده های بیش تری در این زمینه ارائه نموده اند. اگر به دنبال استفاده از یک طراحی چشم نواز برای اتاق خواب هستید، استفاده از کاغذ دیواری انتخاب بسیار خوبی می باشد.

جدیدترین ایده های استفاده از کاغذدیواری در اتاق خواب

انتخاب کاغذ دیواری

در انتخاب کاغذ دیواری تنها نباید به آن به چشم یک کالا در جهت پوشش دیوارها نگاه نکرد. امروزه تعداد بی شماری کاغذ دیواری در سبک های مختلف وجود دارند که باید با توجه به سبک طراحی و سلیقه شخصی می توان از بین آن ها انتخاب کرد. اتاق خواب مکانی برای استراحت و آرامش بعد از یک روز کاری می باشد. هم چنین ممکن است از این اتاق برای میزبانی دوستان خود نیز استفاده کنیم. بنابراین باید کاغذ دیواری مناسب در جهت خلق خواسته خود انتخاب نمایید. اگر این امکان برای شما وجود دارد قبل از خرید کاغذ دیواری نمونه های آن را در اتاق خواب تست کنید. قسمتی از کاغذ دیواری را بریده و نمای آن را بر روی دیوار آنالیز کنید و از تطابق آن با استایل اتاق خواب خود مطمئن شوید. این کار را در زمان های مختلف روز انجام دهید، چرا که روشنایی اتاق نیز می تواند بر زیبایی و رنگ آن ها تاثیر بگذارد.

انتخاب طرح گلدار

انتخاب یک کاغذ دیواری گلدار باعث ایجاد نمایی زیبا می گردد. این نوع کاغذ دیواری بیشتر برای اتاق خواب های دخترانه مورد استفاده قرار می گیرد. اگر از این کاغذ دیواری برای پوشش تمام دیوارها استفاده گردد، فضایی شلوغ ایجاد می نماید. بهتر است از آن تنها برای پوشش دیوار اصلی و در کنار آن از کاغذ دیواری های ساده و حتی رنگ برای سایر دیوارها استفاده نمایید. اگر چنین کاغذ دیواری برای اتاق خود انتخاب می کنید استفاده از کوسن ها را از قلم نیاندازید. توجه داشته باشید اِلمان های استفاده شده در اتاق با رنگ کاغذ دیواری ها هماهنگ باشد. انتخاب یک کاغذ دیواری با گل هایی به رنگ بنفش به عنوان رنگ غالب از جمله رنگ های پرطرفدار و زیبا می باشد. در کنار این کاغذ دیواری استفاده از یک تخت سفید رنگ به همراه میزهای پاتختی به رنگ مشکی و یک آباژور ترکیبی بسیار زیبا ایجاد می نماید.

ایجاد دیوار غالب

وقتی که صحبت انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب پیش می آید، تاثیرگذاری آن می تواند به اندازه انتخاب طیفی از رنگ های آرام بخش مهم باشد. سعی کنید انواعی از آن را انتخاب کنید که از لحاظ تاثیرگذاری و حس آرامش مؤثر باشد. در عین حال کاغذ دیواری باید زیبا و خیره کننده نیز باشد. کاغذ دیواری نباید به گونه ای باشد که باعث ایجاد شلوغی و هرج و مرج در فضای اتاق گردد. از ترکیب بافت، رنگ و الگوهای مختلف در زمان انتخاب وسایل اتاق خواب استفاده نمایید.

استفاده از الگوهای مختلف

استفاده از کاغذ دیواری هایی که الگویی در آن ها تکرار شده است، نمایی پیچیده ایجاد می نماید. استفاده از رنگ های مکمل در کنار چنین کاغذ دیواری ایده ای کارامد می باشد. تکرار این الگوها نمای زیبایی در چشم بیننده ها ایجاد می نماید. لوازم تزئینی را انتخاب کنید که ذهن بیننده را از غالب اصلی که همان الگوها می باشد پرت نکند. از جمله این وسایل می توان به میزهای شیشه ای، آباژور و یک رو تختی سفید رنگ اشاره نمود.

استفاده از طرح های راه راه

استفاده از طرح های راه راه، روشی برای آغاز یک طراحی چشم نواز می باشد. از چنین کاغذ دیواری می توان برای دیوار پشت تخت استفاده کرد. انتخاب رنگ خاکستری می تواند گزینه مناسبی باشد. همان طور که در تصویر مشاهده می کنید، استفاده از لوازم تزئینی هایی مانند عکس حیوانات می تواند گزینه خوبی باشد. در آخر نیز به یاد داشته باشید که برای بالشت و روتختی از الگوهای مکمل کاغذ دیواری استفاده نمایید.

استفاده از یک رنگ

سفید و مشکی رنگ هایی هستند که می توان از آن ها در انتخاب کاغذ دیواری استفاده کرد. اگر تمایل دارید از رنگ های مختلف و شاد برای وسایل تزئینی و المان های مختلف مانند کوسن و پتو در اتاق خواب خود بهره ببرید، از کاغذ دیواری تک رنگ برای پوشش دیوارها استفاده نمایید. با این کار اتاق از ظاهر یکنواخت خارج می گردد.

طراحی تم ساحلی

برای طراحی یک تِم ساحلی از رنگ های آبی و سفید استفاده نمایید. توجه داشته باشیدکه خطوط عمودی باعث بلندتر نشان دادن سقف و خطوط افقی باعث عریض تر نشان دادن اتاق می شوند. برای تکمیل این طراحی می توانید از سبدهای سفید رنگ و اِلمان های چوبی استفاده نمایید.

استفاده از اِلمان های چوبی

استفاده از کاغذ دیواری با طرح چوب باعث ایجاد فضایی گرم و دنج می گردد. استفاده از این کاغذ دیواری ها برای زمانی که تصمیم به اجرای جزئیات ایده های معماری دارید مناسب می باشد.

استفاده از طرح های منحصر بفرد

اگر به دنبال طراحی اتاق خواب زیبا و منحصر بفرد هستید، استفاده از طرح هایی مانند طرح پروانه، نقشه و یا پرنده را از قلم نیاندازید. استفاده از طرحی که بیانگر علایق شخصی شما باشد باعث ایجاد شخصی سازی در اتاق می گردد.

استفاده از اشکال هندسی

امروزه استفاده از کاغذ دیواری هایی که در آن از طرح های هندسی جذاب و رنگ های روشن استفاده شده است در بین بسیاری از افراد رواج دارد. استفاده از چنین طرحی برای طراحی دیوار اصلی بسیار مناسب می باشد. اگر از کاغذ دیواری با طرح های هندسی در اتاق خواب استفاده کردید به یاد داشته باشیدکه برای سایر دیوارها از یک رنگ و طرح ملایم استفاده نمایید. استفاده از چنین کاغذ دیواری برای اتاق خواب هایی که در طراحی آن ها از سبک معاصر استفاده شده است مناسب می باشد و قابلیت تبدیل به نقطه کانونی در اتاق خواب را دارد. استفاده از این نوع کاغذ دیواری در هر اتاقی با اندازه و شکل های مختلف امکان پذیر می باشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ساختمانچی
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 17180

به "جدیدترین ایده های استفاده از کاغذدیواری در اتاق خواب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین ایده های استفاده از کاغذدیواری در اتاق خواب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید