دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری خورشید سیر خوزستان تعلیق شد

به گزارش بلاگ پو، براساس تصمیم کمیسیون فنی نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان خوزستان، دفتر خدمات مسافرتی وگردشگری خورشید سیر خوزستان به دلیل رعایت نکردن برخی از قوانین مرتبط به حالت تعلیق درآمد.

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری خورشید سیر خوزستان تعلیق شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، باتوجه به تخلفات آئین نامه ای، عدم رفع نواقص و عدم توجه به تذکرات و اخطارهای مکرر میراث فرهنگی استان، مجوز فعالیت بند ب این دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری با مدیریت آزیتا بیژنی در آستانه نوروز به مدت سه ماه تعلیق شد.

تعلیق مجوز فعالیت بند ب دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری خورشید سیر خوزستان به استناد ماده 31 آئین نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاترخدمات مسافرت هوایی، سیاحتی وزیارتی کشور مصوب هیأت وزیران در 27 خردادماه 1380 اجرا شده است و به دلایلی چون تعطیلی محل فعالیت دفتر بدون هماهنگی با اداره کل میراث فرهنگی، عدم تمدید پروانه بهره برداری بند (ب)، عدم ارائه گزارش عملکرد ماهانه، عدم ارائه اجاره نامه محضری و عدم ثبت اطلاعات دفتر در بخش خوداظهاری سامانه جامع دفاتر خدمات مسافرتی اجرا شده است.

همچنین به استناد ماده 19 آیین نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی مصوب هیئت وزیران دفتر تعلیق شده موظف است در زمان تعلیق از قبول تعهدات جدید خودداری کند و طبق دستورالعمل های مراجع ذی ربط به تعهدات قبلی عمل کند و نواقص مذکور را حداکثر در مدت زمان یادشده رفع نماید.

گفتنی است در صورت عدم رعایت مراتب، مجوز دفتر به تشخیص مرجع صدور مجوز لغو می شود و شرکت های خدمات مسافرتی که مجوز بند (ب) آن ها لغو می شود، دیگر مجاز به ادامه فعالیت در حوزه گردشگری و بند (ب) نیستند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 12103

به "دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری خورشید سیر خوزستان تعلیق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری خورشید سیر خوزستان تعلیق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید