دین محمدی: این برد مزد بازی هجومی و زیبا بود

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران ، سیروس دین محمدی بازی دادن به جوان ها را اقدامی درست از سوی شفر می داند: همانطور که قبلاً گفته بودم شفر از میدان دادن به جوانان ضرر نمی نماید البته جوانان باید در 5 تا 10 دقیقه آخر بازی به میدان بیایند و کم کم میدان دیده شوند. در این بازی هم شفر سود استفاده از جوانان را بُرد. دین محمدی از بازی هجومی استقلال هم راضی به نظر می رسد: استقلال مقابل نفت آبادان هجومی و زیبا بازی کرد، برای اولین بار دیدم طارق همام هجومی بازی می نماید و در محوطه جریمه حریف حاضر می گردد. او در بازی های گذشته بیشتر وظیفه دفاعی داشت اما اینکه به او وظیفه هجومی سپردند نشان داد که بهتر عمل می نماید.

دین محمدی: این برد مزد بازی هجومی و زیبا بود

شیوه های تاکتیکی استقلال هم دیگرموضوعی است که دین محمدی به آن اشاره دارد: استقلال مقابل نفت آبادان حریف را از جلو پرس می کرد و اجازه بازی سازی به این تیم را نمی داد. مالکیت توپ را در اختیار داشت و در بخش دفاعی هم عملکرد خوبی را از خود نشان داد. استقلال در این مسابقه به صنعت نفت فرصت گلزنی نداد و من ندیدم که حریف موقعیتی را به دست بیاورد.

دین محمدی در مورد اینکه برخی مدعی هستند صنعت نفت خیلی ضعیف بود، گفت:همه انتظار داشتیم که صنعت نفت بازی با کیفیت تری را ارائه بدهد، این تیم بازیکنان با کیفیتی را در اختیار دارد اما نباید فراموش کنید که دوندگی و جنگندگی استقلال در این بازی قابل تقدیر بود و باید دوندگی و جنگندگی بازیکنان را تحسین کنیم که یکی از عوامل مهم این پیروزی بود.

10-350

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3133

به "دین محمدی: این برد مزد بازی هجومی و زیبا بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دین محمدی: این برد مزد بازی هجومی و زیبا بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید