شفای زندگی؛ روایتی از قدرت ذهن که بر اندیشه های خواننده متمرکز است

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/خراسان رضوی کتاب شفای زندگی روایتی است از قدرت ذهن که به شدت بر اندیشه های خواننده خود متمرکز می گردد، این کتاب همچنین با تفکری خاص به زندگی نگاه می نماید و در خودسازی و دگرگونی روان خواننده بسیار موثر است.

شفای زندگی؛ روایتی از قدرت ذهن که بر اندیشه های خواننده متمرکز است

در بخشی از این کتاب آمده است، کوشش برای از بین بردن علائم بدون انجام کار درست برای حل مشکل بی فایده است. لحظه ای که نیروی اراده خود را آزاد می کنیم، علائم دوباره به وجود می آیند.

این کتاب با عنوان You can heal your life توسط لوئیز هی نوشته و اولین بار در سال 1984 منتشر شد، که سریعا به یکی از مهم ترین کتاب های الهام بخش برای تحول جسم و ذهن بدل شد.

کتاب شفای زندگی با خواننده همراه می گردد تا به او ثابت کند که ذهن انسان قدرتمندترین چیز در دنیا است که می تواند سخت ترین مسائل و بیماری ها را درمان کند.

نویسنده به همین دلیل در ابتدای کتاب شرح می دهد که دلیلش از نوشتن شفای زندگی این است که زندگی زیباتری برای تمام خوانندگان بسازد و یاری کند که آن ها به شفای درون برسند. او هم چنین توصیه می نماید که خوانندگان کتاب از راهکارهای او استفاده و آن ها را تکرار نمایند.

لوئیز هی کتاب شفای زندگی را در چهار بخش اصلی و چندین فصل چند صفحه ای نگاشته است. هر بخش این کتاب با یک عبارت تاکیدی شروع شده که هی در ابتدای کتاب تاکید نموده بود به این عبارات توجه ویژه گردد و بارها و بارها توسط خواننده تکرار گردد تا به عمق وجود او نفوذ کند و با یک درمان به پایان می رسد.

بعضی از این عبارات تاکیدی به این صورت هستند، کائنات ما را در هر اندیشه ای که برگزینیم و به آن معتقد باشیم، کاملا حمایت می نماید، گذشته هر چه باشد، من پدر و مادرم را سرزنش نمی کنم و یا نقطه اقتدار همیشه در لحظه حال است.

البته که لوئیز هی در این کتاب به داشتن افکار مثبت و دوری از افکار منفی تاکید دارد و می گوید به جای استفاده از جملاتی مانند من نمی خواهم چاق باشم و نمی خواهم ناراضی باشم بر روی جملاتی مانند من سالم، بلند و باریک هستم و من خوشحالم و آزاد هستم تمرکز داشته باشید.

نحوه تنظیم و نوشتار این کتاب به گونه ای است که انگار خواننده در حال برگزاری جلسه ای با نویسنده آن است. در بخش اول شفای زندگی نویسنده پیشنهاداتی را مطرح می نماید و سوال هایی می پرسد مانند مشکل از کجاست؟ چه باید کرد؟ آیا واقعیت دارد؟ و ... .

هی همچنین در این کتاب داستان مبارزه اش با سرطان را شرح می دهد، اینکه چگونه بدون موارد پزشکی از جمله شیمی درمانی خود را شفا داد، اما به جای استفاده از روش های بهبود جایگزین، باورهای جدیدی را به وجود آورد و ذهن خود را آماده شرایط جدید کرد.

شاید قدرتمندترین ایده کتاب کشف زندگی این مورد است که مهم نیست چه مسئله ای وجود دارد، هر چه هست از افکار ما می آید و الگوهای اندیشه می توانند تغییر نمایند، می دانیم که ما افکارمان را کنترل می کنیم، ولی افکار، کنترل ما را نمی پذیرند زیرا بسیار قدرتمند هستند.

در این کتاب هم چنین باورهای ما، خودپنداری، ترس، انکار کردن و قدرت دادن به دیگران مورد آنالیز قرار می گیرد و شیوه هایی برای یاری به تغییر تفکر و پیشنهاداتی که ممکن است برای خواننده مفید باشد، آورده شده است.

خواندن این کتاب به خواننده القا می نماید که خودش را دوست داشته باشد و احساس گناه نکند. چرا که به عقیده هی این کار نه تنها به فرد قدرت روحی می دهد بلکه سلامت فیزیکی او را نیز تضمین می نماید. این کتاب به خواننده اش یاری می نماید که افکار محدودنماینده را کنار گذاشته و به خود ایمان داشته باشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 25054

به "شفای زندگی؛ روایتی از قدرت ذهن که بر اندیشه های خواننده متمرکز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفای زندگی؛ روایتی از قدرت ذهن که بر اندیشه های خواننده متمرکز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید