عدم صدور ویزا برای قانونگذار ارشد روس را بی پاسخ نمی گذاریم

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، وزارت خارجه روسیه بیان کرد که این کشور اقدام واشنگتن در مورد عدم صدور ویزا سفر به یک قانونگذار ارشد روس جهت حضور در نشست مجمع عمومی سازمان ملل را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

عدم صدور ویزا برای قانونگذار ارشد روس را بی پاسخ نمی گذاریم

وزارت خارجه روسیه اقدام واشنگتن در عدم صدور ویزا سفر برای حضور رئیس کمیته امور بین الملل مجلس دومای دولتی روسیه به امریکا را نقض فاحش حقوق و قوانین بین المللی خواند.

بیانیه مذکور در ادامه می افزاید: مقام های آمریکایی که یک موضع کاملاً عمدی را دنبال می نمایند، همچنان مانع صدور ویزا برای نمایندگان روسیه می شوند که خواستار سفر برای حضور در نشست سازمان ملل در نیویورک هستند. این خودسری و نقض قوانین بین المللی مطلقاً غیرقابل قبول است که البته بدون پاسخ مناسب نمی تواند باشد و بی پاسخ نخواهد ماند.

به گفته وزارت خارجه روسیه، آمریکا به شدت در حال سوءاستفاده از حق خود در میزبانی از مقر سازمان ملل است.

لازم به ذکر است که آمریکا از صدور رواید سفر برای لئونید اسلوتسکی (Leonid Slutsky) رئیس کمیته روابط خارجی مجلس دومای دولتی روسیه امتناع کرد و مانع از حضور این قانونگذار ارشد در نشست مجمع عمومی سازمان ملل شد.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 55086

به "عدم صدور ویزا برای قانونگذار ارشد روس را بی پاسخ نمی گذاریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم صدور ویزا برای قانونگذار ارشد روس را بی پاسخ نمی گذاریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید