فعالیت مشاغل گروه 2 در شهرهای قرمز مجاز است

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/اصفهان سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: سفر در فاصله زمانی 21 تا 25 اردیبهشت ممنوع است و برای جلوگیری از هر گونه سفر، محورهای اصلی تردد به استان اصفهان را مسدود خواهیم کرد.

فعالیت مشاغل گروه 2 در شهرهای قرمز مجاز است

حجت الله غلامی در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه مرزهای شرقی کشور به خوبی کنترل شده است، اظهار کرد: دقایقی پیش جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا به شکل ارتباط زنده با مراکز استان ها برگزار گردید که بر اساس گزارش ارائه شده در این جلسه هم اکنون 46 شهر کشور در شرایط قرمز، 263 شهر نارنجی و 139 شهر در شرایط زرد و در استان اصفهان نیز سه شهرستان (خمینی شهر، دهاقان و آران و بیدگل) در شرایط قرمز، 19 شهرستان در شرایط نارنجی و دو شهرستان در شرایط زرد قرار دارند.

وی اضافه کرد: هم اکنون در کل کشور شیب کرونا نزولی شده است و بر این اساس مقرر شد سفرها در فاصله زمانی 21 تا 25 اردیبهشت که تعطیلات عید فطر است ممنوع باشد و برای جلوگیری از هرگونه سفر، محورهای اصلی تردد به استان اصفهان را مسدود و به شدت با متخلفان برخورد می کنیم.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان درباره نحوه فعالیت مشاغل، توضیح داد: برای دو هفته فعالیت مشاغل گروه های یک و دو در شهرهای قرمز مجاز است و پس از دو هفته مجدداً به رعایت دقیق پروتکل ها بر می گردیم. همچنین واحدهای صنفی متخلف در شهرهای قرمز سه هفته و در شهرهای نارنجی دو هفته پلمب می شوند.

غلامی ادامه داد: کنکور سراسری به شکل حضوری و طبق دستورالعمل ها در زمان مقرر برگزار می گردد و آزمون پایه های نهم و دوازدهم نیز به شکل حضوری برگزار خواهد شد. البته فضای ایزوله در محل برگزاری آزمون کنکور سراسری و آموزش و پرورش برای افراد مشکوک به کرونا پیش بینی شده است و وزارت بهداشت و درمان هم در این باره همکاری لازم را خواهد نمود.

وی اعلام نمود: ادارات نیز مانند گذشته موظف هستند پروتکل های بهداشتی را به شکل دقیق رعایت و قانون دورکاری را متناسب با رنگ شهر خود اعمال نمایند.

مجله گرگانلند

مجله گرگانلند | وبلاگ خبری گرگانلند، مجله خبری گرگان

مجله دانلود و سرگرمی

مجله دانلود و سرگرمی | معرفی بازی ها و سرگرمی های رایانه ای
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 48716

به "فعالیت مشاغل گروه 2 در شهرهای قرمز مجاز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت مشاغل گروه 2 در شهرهای قرمز مجاز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید