بزرگترین پارک های والت دیزنی در جهان

به گزارش بلاگ پو، پارک های والت دیزنی از محبوب ترین و بزرگترین پارک های تفریحی در سراسر جهان هستند. این پارک ها با الهام از شخصیت ها و داستان های محبوب والت دیزنی ساخته شده اند و هر ساله میلیون ها نفر از سراسر جهان برای بازدید از آنها سفر می کنند. در این مقاله قصد داریم بزرگترین و محبوب ترین پارک های والت دیزنی در سراسر جهان را مرور کنیم.

بزرگترین پارک های والت دیزنی در جهان

برای دریافت مشاوره و خدمات تخصصی گردشگری و سفر به سراسر دنیا با bestcanadatours.com مجری مستقیم تورهای مسافرتی و گردشگری همراه باشید.

پارک‌های والت دیزنی در سراسر جهان از مکان‌های محبوب برای گذراندن اوقات فراغت و تعطیلات به شمار می‌روند. علاوه بر 5 پارکی که در مقاله قبلی معرفی شدند، پارک‌های دیگری نیز وجود دارند که الهام گرفته از داستان‌ها و شخصیت‌های والت دیزنی ساخته شده‌اند. در ادامه به معرفی 5 پارک دیگر والت دیزنی خواهیم پرداخت:

مگیک کینگدام در فلوریدا

شاید مشهورترین پارک والت دیزنی، مگیک کینگدام در اورلاندو فلوریدا باشد. این پارک در سال 1971 افتتاح شد و اولین پارک تفریحی والت دیزنی بود. مگیک کینگدام دارای چندین سرزمین مجزا مانند سرزمین آدم برفی، سرزمین غرب وحشی، و سرزمین ماجرا است که هر کدام الهام گرفته از یکی از انیمیشن ها یا فیلم های والت دیزنی هستند. این پارک دارای بیش از 40 تاسویل سواری و هتل است و در طول سال پذیرای بیش از 20 میلیون بازدید کننده است.

دیزنی لند در کالیفرنیا

دیزنی لند که در سال 1955 در آناهایم کالیفرنیا افتتاح شد، دومین پارک تفریحی والت دیزنی است. این پارک دارای دو بخش اصلی دیزنی لند و کالیفرنیا ادونچر است که در آنها سرزمین های متعددی بر اساس انیمیشن ها و فیلم های والت دیزنی ساخته شده اند. از جمله جاذبه های اصلی این پارک می توان به کوه راست روندگان فضایی، قصر دیوانه، و خانه کوچک مادر بزرگ اشاره کرد. دیزنی لند در حدود 18 میلیون بازدید کننده در سال دارد.

پارک دیزنی در پاریس

پارک تفریحی دیزنی در شهر مارن لا واله در نزدیکی پاریس یکی دیگر از مقاصد محبوب گردشگری برای علاقمندان به والت دیزنی است. این پارک در سال 1992 افتتاح شد و دارای دو پارک اصلی است: پارک دیزنی لند که حاوی سرزمین های مختلف است و پارک والت دیزنی استودیو که به معرفی دنیای پشت صحنه ساخت انیمیشن های دیزنی می پردازد. پارک دیزنی پاریس سالانه حدود 15 میلیون بازدید کننده دارد.

پارک دیزنی شانگهای

پارک دیزنی شانگهای در سال 2016 در جزیره چونگ مینگ در شانگهای چین افتتاح شد. این پارک دارای شش سرزمین اصلی است که عبارتند از: سرزمین آدم برفی، قصر دیوانه، سرزمین ماجرا، سرزمین غرب وحشی، سرزمین فانتزی و سرزمین آینده. پارک شانگهای با داشتن دومین قطار هوایی سریع در دنیا، یکی از مجهزترین پارک های دیزنی محسوب می شود. این پارک در سال بیش از 11 میلیون بازدید کننده دارد.  این پارک دارای سرزمین‌هایی با الهام از انیمیشن‌های محبوب دیزنی از جمله موانا، داستان اسباب بازی و زوتوپیا است. همچنین این پارک دارای هتل و تعداد زیادی تاسویل سواری و رستوران است. 

پارک دیزنی در هنگ کنگ

پارک دیزنی هنگ کنگ در سال 2005 افتتاح شد و اولین پارک دیزنی در قاره آسیا بود. این پارک در منطقه لانتاو جزیره هنگ کنگ واقع شده و شامل سرزمین های ماجرا، غرب وحشی، فانتزی و آینده می باشد. از جاذبه های اصلی این پارک می توان به قطار هوایی تارزان، نمایش ماشین زمان و جزیره میستیک پوینت اشاره کرد. پارک هنگ کنگ سالانه حدود 7 میلیون بازدید کننده دارد.

توکیو دیزنی لند در ژاپن

این پارک در سال 1983 در شهر اورایاسو در نزدیکی توکیو افتتاح شد. توکیو دیزنی لند دارای دو بخش اصلی شامل دیزنی لند و دریای دیزنی است. از جاذبه‌های اصلی این پارک می‌توان به کوه راست روندگان فضایی، قایقرانی در دریاچه مصنوعی، و نمایشگاه دایناسور اشاره کرد. این پارک سالانه حدود 18 میلیون بازدیدکننده دارد.

پارک دیزنی سنگاپور

پارک دیزنی سنگاپور در جزیره سنتوزای این کشور در سال 2022 افتتاح شد. این پارک دارای سرزمین‌هایی با الهام از انیمیشن‌های محبوب دیزنی از جمله موانا، داستان اسباب بازی و زوتوپیا است. همچنین این پارک دارای هتل و تعداد زیادی تاسویل سواری و رستوران است. انتظار می‌رود این پارک جدید سالانه پذیرای 4 میلیون بازدیدکننده باشد.

پارک دیزنی دبی

قرار است این پارک در سال 2025 در دبی افتتاح شود. پارک دیزنی دبی قرار است شامل سرزمین‌هایی مانند سرزمین مارول، سرزمین ستاره‌های جنگی و سرزمین پیکسار باشد. همچنین این پارک دارای هتل‌های مجلل و تعداد زیادی تاسویل سواری خواهد بود. انتظار می‌رود پارک دیزنی دبی بزرگ‌ترین پارک تفریحی دیزنی در جهان باشد.

 

نتیجه گیری

پارک های والت دیزنی در سراسر جهان مقاصد محبوبی برای گردشگران و طرفداران داستان ها و شخصیت های دیزنی هستند. مگیک کینگدام در فلوریدا، دیزنی لند در کالیفرنیا، پارک دیزنی پاریس، پارک دیزنی شانگهای و پارک دیزنی هنگ کنگ از معروفترین و بزرگترین پارک های دیزنی در سراسر دنیا هستند که هر ساله پذیرای میلیون ها بازدید کننده می باشند.

انتشار: 9 آبان 1402 بروزرسانی: 10 آبان 1402 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 964

به "بزرگترین پارک های والت دیزنی در جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین پارک های والت دیزنی در جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید