کتاب های آشپزی جزء پرفروش های سال 2020 بازار کتاب آمریکا

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران به نقل از پابلیشینگ پرسپکتیو، گروه تحقیقاتی ان پی دی آمریکا در جدیدترین آمارهای خود اعلام نموده است که فروش کتاب های چاپی با وجود رکود بازار کتاب به خاطر شیوع ویروس کرونا در سال 2020 بیش از 8درصد نسبت به سال 2019 افزایش داشته است. این گروه تحقیقاتی می گوید بر اساس تخمین کارشناسان بازار کتاب شیوع کرونا موجب افت فروش شد وگرنه رشد بیشتر می شد.

کتاب های آشپزی جزء پرفروش های سال 2020 بازار کتاب آمریکا

گروه ان پی دی (NPD) یکی از عظیمترین شرکت های آمارگیری از فروش بازی های رایانه ای در آمریکاست که در سال های اخیر حوزه فعالیت خود را به دیگر اقلام فرهنگی مثل کتاب نیز گسترش داده است. این گروه اعتقاد دارد احتیاجهای جدید خانواده های آمریکایی به کتاب در دوران قرنطینه باعث این آمارها شده است.

کریستن مک لین تحلیل گر و یکی از مدیران این گروه ضمن اعلام آمارهای بازار کتاب آمریکا در سال گذشته می گوید: شیوع ویروس کرونا در آمریکا بسیاری از خانواده های آمریکایی را خانه نشین نموده است و به خاطر همین امر احتیاج به آموزش بچه ها در خانه افزایش یافته است و علاوه بر کتاب های آموزشی و درسی تقاضا برای داستان های مخصوص بچه ها و نوجوانان زیاد شده است.

مک لین می گوید طبق آمارها کتاب های سیاسی، داستانی و کتاب های آشپزی در سال گذشته بیشتر از بقیه فروش داشتند که یک سوم از کتاب های داستان مربوط به ادبیات کودک و نوجوان بود. وی گفت: کتاب های کمکی و خودآموز در سال گذشته نیز هواداران بسیاری داشتند.

ماه دسامبر سال گذشته انتشارات پنگوئن از فروش بیش از 3 میلیون نسخه ای کتاب خاطرات باراک اوباما رئیس جمهور پیشین آمریکا خبر داده بود. به گفته مسئولان این انتشارات عظیم آمریکایی فروش این کتاب در کشور کانادا هم با استقبال عجیبی روبرو شده بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 42726

به "کتاب های آشپزی جزء پرفروش های سال 2020 بازار کتاب آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب های آشپزی جزء پرفروش های سال 2020 بازار کتاب آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید