رئیس شورای شهر تهران: شورای عالی استان ها بزرگترین نماد مردم سالاری در کشور است

به گزارش بلاگ پو، هاشمی با اشاره به اینکه بیش از 20 دهه از تشکیل شورا ها می گذرد، گفت: شورای عالی استان ها بزرگترین نماد مردم سالاری در کشور است.

رئیس شورای شهر تهران: شورای عالی استان ها بزرگترین نماد مردم سالاری در کشور است

به گزارش خبرنگار ، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید شورای عالی استان ها با بزرگداشت هفته وحدت گفت: ضروری است از همبستگی اقوام در سطح ملی و جهانی استفاده کنیم.

وی اضافه نمود: همچنین باید از این ظرفیت برای نزدیکی فرق و مذاهب اسلامی و فرق دیگر در جهان بهره بگیریم.

هاشمی گفت: با اشاره به اینکه بیش از 20 دهه از تشکیل شورا ها می گذرد، گفت: شورای عالی استان ها بزرگترین نماد مردم سالاری در کشور است.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه شورای عالی استان ها 200 هزار نفر عضو دارد، گفت: امیدوارم افتتاح ساختمان جدید امری میمون و درجهت تقویت شوراها باشد.

وی اضافه نمود: با امکان تشکیل جلسات کمیسیون ها در مکان مناسب زمینه اظهارنظرهای کارشناسانه و انجام مطالعات بیشتر فراهم می گردد.

رئیس شورای شهر تهران گفت: امیدوارم از این طریق مسائل شوراها و شهرها رفع گردد.

هاشمی با بیان اینکه بیش از 2 دهه از عمر شوراها می گذرد، گفت: اولین شوراها در سال 1377 تشکیل شد و اینک در پنجمین دوره شوراها از حالت بالقوه به حالت بالفعل رسیده ایم.

وی کاهش فاصله مردم و دولت را از رسالت شوراها دانست و گفت: فضای کنونی شوراها با توجه به اختیارات قانونی به گونه ای است که امکان اجرای فعالیت های جدی را داریم.

رئیس شورای شهر تهران توضیح داد: اتفاقی که باید در طی 20 سالی که از عمر شوراها می گذرد نیفتاده است، امیدواریم با یاری دولت رخ دهد و به صندلی واقعی شوراها برسیم.

وی مشارکت تمام ذی نفعان را تنها راه تحقق این امر دانست و اضافه نمود: براساس مشارکتی که مردم در انتخابات این دوره از شوراها داشتند، توقعات از ما نیز بیشتر شده است، لذا برای رسیدن به رضایتمندی عمومی باید کوشش بسیاری کنیم.

هاشمی درپایان گفت: برای رسیدن به رضایتمندی عمومی باید به گونه ای در راستای نشاط مردم گام برداریم که احساس ناامیدی و این احساس که شورای پنجم هیچ کار مفیدی انجام نداده است را از مردم بگیریم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2988

به "رئیس شورای شهر تهران: شورای عالی استان ها بزرگترین نماد مردم سالاری در کشور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس شورای شهر تهران: شورای عالی استان ها بزرگترین نماد مردم سالاری در کشور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید