آمادگی برای اجرای پروتکل های سختگیرانه تر کرونایی در فرودگاه ها

به گزارش بلاگ پو، در پی هشدار فرمانده عملیات مقابله با کرونا در تهران درباره نشانه های جدید از خیز کرونا در پایتخت و ضرورت اعمال پروتکل های سخت گیرانه تر در فرودگاه های تهران، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: آماده اجرای هرگونه پروتکل سختگیرانه ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا در فرودگاه ها و پروازها در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا هستیم.

آمادگی برای اجرای پروتکل های سختگیرانه تر کرونایی در فرودگاه ها

به گزارش خبرنگاران، علیرضا زالی فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران اظهار داشت: نشانه های جدید از خیز کرونا در پایتخت وجود دارد که برای 2 هفته آینده باید در فرودگاه ها و مدارس غیرانتفاعی پروتکل های سخت گیرانه اعمال گردد.

وی اضافه کرد: گرچه تا به امروز ویروس انگلیسی در تهران مشاهده نشده اما برای بدتر نشدن شرایط شیوع ویروس کرونا در دو هفته آینده پروتکل های سخت گیرانه ای در فرودگاه های تهران اجرایی خواهد شد.

محمدحسن ذیبخش-سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری- در پاسخ به این سوال که آیا قرار است در دو هفته آینده پروتکل های سخت گیرانه ای در فرودگاه های تهران از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا اجرایی گردد، اظهارکرد: سازمان هواپیمایی کشوری در راستای اجرای دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا، تمامی دستورالعمل و پروتکل های ابلاغ شده را به طور کامل و با جدیت دنبال می نماید.

وی اضافه کرد: علی رغم برطرف بعضی از محدودیت ها و افزایش نسبی پروازهای داخلی و خارجی، سازمان هواپیمایی کشوری بر رعایت تمامی اصول بهداشتی و تشدید اقدامات پیشگیرانه نظارت داشته و همیشه تمامی دستورالعمل ها توسط تمامی بخش ها در حال اجراست. با توجه به آخرین دستورالعمل های وزارت بهداشت درخصوص مشاهده تغییرات ژنتیکی ویروس کرونا (واریانت جدید کرونا) در جهان که اولین بار از کشور انگلستان و سپس در بعضی کشورها از جمله ژاپن و چند کشور آفریقایی مشاهده شده است، طبق ابلاغ وزارت بهداشت و کمیته ملی مقابله با ویروس کرونا، قوانین بهداشتی سختگیرانه و محدودیت های پروازی در مسیرهای مذکور اعمال شد و چنانچه پروتکل های جدیدتری در این خصوص ابلاغ گردد تمامی بخش های صنعت حمل و نقل هوایی آمادگی کامل به منظور اجرای صحیح این مصوبات را دارد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: در صورت اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر وجود این ویروس در سایر کشورها، به طور قطع پرواز به مقاصد خارجی دیگر نیز لغو می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 43629

به "آمادگی برای اجرای پروتکل های سختگیرانه تر کرونایی در فرودگاه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی برای اجرای پروتکل های سختگیرانه تر کرونایی در فرودگاه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید