خبرنگاران فرمانده نیروی دریایی ارتش از حادثه سانچی خواهد گفت

به گزارش بلاگ پو، تهران- خبرنگاران- برنامه تلویزیونی دستخط به مناسبت روز نیروی دریایی آدینه (7- آذرماه) ساعت 16 و 30 دقیقه میزبان امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی می گردد.

خبرنگاران فرمانده نیروی دریایی ارتش از حادثه سانچی خواهد گفت

امیر خانزادی در برنامه دستخط به تبیین و تحلیل دریانوردی در دریاهای بین المللی با ناوهای ساخت ایران می پردازد. وی همچنین از رزمایش مشترک با روسیه و چین می گوید و درباره نجات کشتی های تجاری آمریکایی مباحثی را در برنامه مطرح می نماید.

همچنین تحلیل انتقال بنزین به ونزوئلا، ماجرای تلخ حادثه کشتی سانچی و... از جمله موضوعاتی است که مخاطبان در این مصاحبهی تلویزیونی شاهد آن خواهند بود.

دستخط که به مصاحبه های صریح با نخبگان سیاسی، فرهنگی، مالی و اجتماعی می پردازد، کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیما است.

این برنامه مصاحبه محور و تحلیلی را مریم حداد تهیه کنندگی می نماید و با اجرا، سردبیری و نویسندگی محمد حسین رنجبران هر هفته آدینه ها ساعت 16:30 از شبکه پنج سیما تماشایی می گردد.

انیمیشن در قاب آموزش

برنامه متحرک سازی با هدف آشنایی با مراحل ساخت پویانمایی از شبکه آموزش پخش می گردد.

متحرک سازی در 61 قسمت 45 دقیقه ای و به تهیه کنندگی علیرضا میراحسنی امشب آدینه 7 آذر ساعت 15: 22 با اجرای فرخ یکدانه روی آنتن شبکه آموزش می رود.

در این برنامه، استادان و کارشناسان بخش انیمیشن کشور به معرفی تکنیک ها و نرم افزارهای مختلف و کاربردی انیمیشن می پردازند. برنامه متحرک سازی هر هفته پنج شنبه ها و آدینه ها ساعت 15 : 22 از شبکه آموزش پخش خواهد شد.

گرامیداشت یاد و خاطره زنده یاد پورحسینی در شبکه نسیم

به پاس زحمات و نقش آفرینی های ماندگار هنرمند متعهد و ارزشمند کشورمان، برنامه خندوانه با حضور زنده یاد استاد پرویز پورحسینی شنبه 8 آذر ساعت21:30 از شبکه نسیم بازپخش خواهد شد.

این حضور زنده یاد پورحسینی مربوط به فصل چهارم خندوانه است. پرویز پورحسینی بازیگر توانا و محبوب کشورمان، صبح امروز بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

میزبانی از رضا فیاضی در قرارِ پاییزی دست در دست شبکه دو

رضا فیاضی، آدینه 7 آذر بعد از مصاحبهی ویژه خبری، مهمان برنامه دست در دست از شبکه دو سیما می گردد. به همراه رضا فیاضی؛ بازیگر و هنرمند کشورمان، حاج رسول امین الرعایا نیز مهمان برنامه دست در دست است تا در فضایی پاییزی و صمیمانه با سلمان فرخنده به مصاحبه درباره همدلی و هم نوع دوستی در شرایط امروز جامعه بپردازد.

حاج رسول امین الرعایا از یادگارهای دوران دفاع مقدس است که در گروهی جهادی به همراه خانواده و دوستانش علاوه بر تامین بسته های معیشتی و بهداشتی مداوم و توزیع در مناطق کمتر برخوردار، مدیریت چندین کارگاه فراوری ماسک، گان و ... همچنین ضدعفونی معابر را در دوران کرونا بر عهده دارد.

افزون بر این مخاطبان برنامه دست در دست پای قصه کسی می نشینند که علاوه بر فعالیت های ذکر شده برای چند گرمخانه تهران، به تهیه غذا پرداخته و در بحث ازدواج و تهیه مسکن زوج های جوان بی بضاعت نیز فعال است.

لازم به ذکر است دست در دست تا کنون علاوه بر میزبانی از اهالی فرهنگ و هنر از جمله لاله اسکندری، سوگل طهماسبی، کاوه خداشناس، نصرالله مدقالچی، داود نماینده و... و. روایت گر داستان افرادی بوده که در این ایام به صورت ویژه ای به امدادرسانی به همنوع مشغول بوده اند.

دست در دست که تیتراژ آن را حامد فقیهی خوانده، علاوه بر دعوت و مصاحبه با چهره های حوزه های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، ورزشی، اجتماعی و ... به پخش گزارش هایی از یاری همدلانه مردم به یکدیگر در سراسر ایران می پردازد.

تهیه موشن هایی از شخصیت های تاثیرگذار و کسانی که در کار خیر پیش قدم بوده اند، برگزاری پویشی مردمی با موضوع ارسال داستان هایی با موضوع کرونا به صورت نوشته، فیلم، صدا و اهدای جوایز به آثار برگزیده از دیگر قسمت های این برنامه است.

این برنامه کاری است از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه کنندگی هادی خدادی و کارگردانی مهدی زنگنه که پنجشنبه، آدینه، شنبه و یکشنبه بعد از مصاحبهی ویژه خبری حوالی ساعت 23:30 روانه آنتن می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 38632

به "خبرنگاران فرمانده نیروی دریایی ارتش از حادثه سانچی خواهد گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرمانده نیروی دریایی ارتش از حادثه سانچی خواهد گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید