فتح الله زاده از پس مسائل استقلال بر می آید، بدهی بزرگترین معضل

به گزارش بلاگ پو، محمد مومنی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: انتخاب علی فتح الله زاده به عنوان مدیر باشگاه استقلال اتفاق خوبی بود که در این ماه های بد این باشگاه روی داد و تنها این انتخاب بود که قدری امیدواری برای طرفداران و پیشکسوتان ایجاد کرد.

فتح الله زاده از پس مسائل استقلال بر می آید، بدهی بزرگترین معضل

وی اضافه نمود: خوشبختانه فتح الله زاده به اندازه کافی تجربه حضور در این باشگاه را دارد که بتواند از عهده حل کردن مسائل آن بر آمده و قدری تیم را به ساحل آرامش برساند.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: استقلال در این برهه از زمان مسائل و معضلات زیادی دارد که مهمترین آن بدهی های اقتصادی به خارجی هاست. متاسفانه در دوره های گذشته سیاست های خوبی در جذب بازیکن و مربی خارجی اعمال نشد تا فشار آن امروز به باشگاه وارد گردد.

مومنی توضیح داد: در سالهای گذشته بعضی از مدیران قبلی مدام دم از بدهی های گذشته می زدند و فتح الله زاده را متهم به گذاشتن بدهی روی دست باشگاه می کردند. حالا که زمان گذشت معین شد که همین آقایان با قراردادهای غیر حرفه ای بدهی های کلانی ایجاد نموده اند که همان فتح الله زاده ملزم به پرداخت آنها می باشد.

مدیر پیشین آموزشگاه آبی ها گفت: عقد قرارداد با یکسری بازیکن بی کیفیت خارجی که کمترین کارایی را داشتند باعث شد تا امروز استقلال ملزم به پرداخت ارقام بالایی بابت بازیکنانی باشد که کارایی زیادی هم برای این تیم نداشته اند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 21476

به "فتح الله زاده از پس مسائل استقلال بر می آید، بدهی بزرگترین معضل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتح الله زاده از پس مسائل استقلال بر می آید، بدهی بزرگترین معضل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید