نخست وزیر سابق پاکستان مدعی وجود ویدیوهای بیشتر نزد حزب نواز شد

به گزارش بلاگ پو، شاهد خاقان عباسی پس از واکنش منفی دستگاه های دولتی نسبت به ویدئوی که توسط حزبش منتشر شده بود گفت: ما ویدئوهای دیگری را نیز در اختیار داریم.

نخست وزیر سابق پاکستان مدعی وجود ویدیوهای بیشتر نزد حزب نواز شد

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از جیو تی وی، شاهد خاقان عباسی نخست وزیر پاکستان و عضو ارشد حزب نواز اظهار داشت: ما برای افشای حقایق ویدئوهای بیشتری در اختیار داریم که می توانیم بر حسب نیاز آنها را رسانه ای کنیم.

وی شرح داد: در ویدئوی قبلی تعیین بود که قاضی پرونده نواز شریف تحت فشار دستگاه های خاص قرار گرفته و مجبور به صدور رای علیه او شده است.

عباسی گفت: ما ویدئوهای بیشتری در اختیار داریم ولی در حال حاضر آنها را منتشر نمی کنیم زیرا تصمیم نداریم بین دستگاه های دولتی و نظامی ایجاد اختلاف کنیم.

نخست وزیر سابق پاکستان ضمن انتقاد از روند بازداشت سران اپوزیسیون گفت: آنها به بهانه حسابرسی دستگیر می شوند ولی حقیقت این است که از آن ها انتقام گرفته می شود.

گفتنی است دو روز پیش مریم نواز ضمن انتشار یک ویدئو مدعی شد که قاضی پرونده نواز شریف به افشای ویدئوهای شخصی تهدید شده و از این رو مجبور به صدور حکم زندان برای رئیس سابق حزب نواز شده است.

قاضی ارشد ملک ضمن رد ادعاهای حزب نواز در خصوص خود گفت: من هیچ گاه از سوی دستگاه های خاص تهدید نشدم بلکه این حزب نواز بود که حاضر شد برای آزادی نواز شریف به من رشوه دهد ولی وقتی دید که من قبول نمی کنم مدتی من و خانواده ام را تهدید کرد.

این در حالی است که طی ماه های اخیر سران اپوزیسیون و روسای دولت های قبلی پاکستان تحت فشار هستند و سازمان بازرسی پاکستان بسیاری از آنها را به فساد مالی متهم می کند.

نواز شریف اینک به هفت سال زندان محکوم شده و در حال گذراندن دوران محکومیت خود است از سوی دیگر آصف علی زرداری رئیس جمهور سابق پاکستان نیز در بازداشت به سر می برد.

.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8807

به "نخست وزیر سابق پاکستان مدعی وجود ویدیوهای بیشتر نزد حزب نواز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخست وزیر سابق پاکستان مدعی وجود ویدیوهای بیشتر نزد حزب نواز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید