بهره برداری از 10 طرح سلامت در 7 شهرستان اصفهان

به گزارش بلاگ پو، علیرضا یوسفی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: بخش زایشگاه بیمارستان 9 دی منظریه با جدیدترین تجهیزات و چیدمان استاندارد شامل یک اتاق ال دی آر، سه تخت زایمان پرخطر مادران، اتاق عمل مجزا و مجهز، دو تخت زایمان و چهار تخت مراقبت است.

بهره برداری از 10 طرح سلامت در 7 شهرستان اصفهان

وی بیان داشت: یکی از ویژگی های بارز و مهم این بخش که با هزینه ای بالغ بر 6 میلیارد ریال تجهیز گردیده است، همجواری با بخش مراقبت های ویژه نوزادان (ان آی سی یو) است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اعلام اینکه این طرح ها در شهرستان های اصفهان، شاهین شهر و میمه، فریدن، اردستان، لنجان، فلاورجان و چادگان به بهره برداری رسیده است، گفت: طرح های مذکور با اعتبار 91 میلیارد و 190 میلیون ریال اجرا گردیده است.

وی گفت: همچنین گروه دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شامل 34 دندانپزشک، تکنسین دندانپزشکی، دندانساز و پرستار 300 نفر از اهالی هفت روستای کلات مشایخ، انبوه، شاه میزان، کوهستان اول، کوهستان دوم، بنون و لواچال را در کلینیک سیار دندانپزشکی مستقر در مسجد روستای کلات تالش رایگان ویزیت کردند.

یوسفی اضافه کرد: به این افراد خدماتی نظیر نصب دندان مصنوعی، رادیوگرافی دندان، عصب کشی، جرم گیری، جراحی لثه و کشیدن دندان های پوسیده به ارزش بیش از یک میلیارد ریال ارائه شد.

وی بیان داشت: به منظور اجرای طرح تحول سلامت و لزوم دسترسی مردم روستای محمودآباد به خدمات بهداشتی، خانه بهداشت محمود آباد واقع در روستای محمود آباد از توابع شهر گلشن دهاقان با صرف هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و 600 میلیون ریال احداث و تجهیز گردیده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به مشکلات سلامت روستای محمود آباد افتتاح این خانه بهداشت را گامی بسیار مهم و ارزشمند برشمرد و اعلام نمود: خانه بهداشت محمود آباد در زمینی به مساحت 270 متر مربع با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و 600 میلیون ریال احداث گردیده است.

وی از حضور پزشک عمومی در این پایگاه اطلاع داد و گفت: ارائه خدمات بهورزی و مراقب سلامت، واکسیناسیون، خدمات آموزشی بهداشتی از جمله موارد تحت پوشش این خانه بهداشت است.

یوسفی بیان داشت: در شهرستان دهاقان کارهای ارزشمندی در حوزه درمان و سلامت اجرا شده که بخش عمده ای از آن با کمک خیران بوده و باید سعی کنیم تا خدمات رسانی مطلوب به مردم به شکلی ارتقاء یافته صورت پذیرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1101

به "بهره برداری از 10 طرح سلامت در 7 شهرستان اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 10 طرح سلامت در 7 شهرستان اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید